Gerdab.IR | گرداب

حسین شریعتمداری:

ستون پنجم دشمن، دود شد و به هوا رفت

تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۸۹

مدیر مسوول روزنامه کیهان با بیان اینکه نسل سوم و چهارم جریان انقلاب را ندیده اند، اما در جریان فتنه، دشمنان انقلاب را بدون نقاب دیدند، گفت:‌ آنچه اهمیت دارد آن است که همگان به چشم خودشان دیدند و باور کردند که "خامنه ای خمینی دیگر است."

به گزارش گرداب، حسین شریعتمداری عصر دوشنبه در همایش "فصلی نو در بصیرت" از سلسه همایش های هشت ماه نبرد سایبری که در کانون سمیه شهرری برگزار شد، افزود: جریان فتنه اگرچه با آسیب ها و تلخی هایی همراه بود، اما یک هدیه بزرگ الهی برای ما بود.

 
وی اظهار داشت: ‌اگر نقطه امروز را با نقطه آغاز فتنه مقایسه و مختصات آنرا رسم کنیم، می بینیم که داشته هایی داریم که در دورترین افق های ذهن تصور نمی کردیم که به اینجا برسیم.
شریعتمداری خاطر نشان کرد: ‌دشمن سال های سال زحمت کشید و جریان نفاق را پروراند و خیلی راحت و آسان و با هزینه ای کمتر از آنچه انتظار می رفت، جریان نفاق از هم پاشیده شد و پاشنه آشیل جریان نفاق نیز آن است که پرده از چهره اش فرو بیافتد.

ستون پنجم دشمن، دود شد و به هوا رفت
وی با بیان اینکه در جریان فتنه دشمن همه سرمایه خود را یکجا جمع کرده و همه را با هم از دست داد، گفت: ‌برای تشکیل ستون پنجم در یک کشور زحمات زیادی را باید متحمل شد و راهکارهای پیچیده ای وجود دارد، اما ستون پنجم دشمن زود دود شد و هوا رفت.
مدیر مسوول روزنامه کیهان با بیان مثالی در این خصوص گفت:‌ شیر و خروسی با هم رفیق بودند و در صحرا می گشتند، شب شد. خروس گفت من روی درخت می خوابم و شیر هم گفت من سلطان جنگل هستم و همه از من می ترسند پس پای درخت می خوابم. صبح شد و خروس شروع به خواندن کرد و در همین حین شغالی که از آنجا عبور می گذشت، طمع کرد و آمد پای درخت به خروس گفت تو که اذان به این خوبی می گویی بیا پایین با هم نماز جماعت بخوانیم.

خروس گفت من موذن هستم، امام جماعت پای درخت است که در همین حین شیر بیدار می شود و شغال پای به فرار می گذارد.
خروس به شغال می گوید تو که می خواستی نماز جماعت بخوانی پس کجا می روی که شغال در جواب او گفت می روم تجدید وضو کنم، بر می گردم.

ملت اجازه نمی دهد مالک از کنار خیمه معاویه برگردد
ایرنا گزارش داد، شریعتمداری در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه سران فتنه مرده اند و عقبه آنها نیز مفلوک تر از خودشان است، گفت:‌ کسی باور نمی کرد روزی طلحه و زبیر که یار و یاور رسول الله و پا به پای او بودند، اینطور آلوده شوند.
مدیر مسوول روزنامه کیهان تصریح کرد:‌ در جریان فتنه، خدا ماجرای صدر اسلام را زنده کرد و به عنوان تابلویی پیش چشم همه روشن کرد، با این حال نباید خوابید، چون دشمن بیدار است و یقین داشته باشید که دست از سر این انقلاب برنخواهد داشت و باید ادامه فتنه را در بسترهای احتمالی دیگر دید.

شریعتمداری گفت: ‌دشمن باید بداند که گذشت آن موقعی که مالک را از کنار خیمه معاویه برگردانند ، این ملت اجازه نمی دهد مالک از کنار خیمه معاویه برگردد.

وی در خصوص خواص نیز گفت:‌یک خواص آلوده می تواند ضربه سنگینی بزند و همانطور که در صدر اسلام زدند ، اما در زمان ما نتوانستند چرا که در آن دوره خواص آلوده به نسبت جمعیت زیاد بودند، ولی آلان به نسبت جمعیت کمتر هستند و در آن دوران چشم مردم به خواص بود و این در حالی است که چشم مردم ما اکنون به مقام معظم رهبری است و خواص اگر بلغزند، کسی را با خود نمی لغزانند و خود سقوط می کنند.

مدیر مسوول روزنامه کیهان در پایان سخنان خود، با بیان اینکه نسل سوم و چهارم جریان انقلاب را ندیده اند، اما در جریان فتنه، دشمنان انقلاب را بدون نقاب دیدند، گفت:‌ آنچه اهمیت دارد آن است که همگان به چشم خودشان دیدند و باور کردند که "خامنه ای خمینی دیگر است."
 
منبع: شبکه ایران