Gerdab.IR | گرداب

فیس‌بوک به زوکربرگ هم رحم نکرد

تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۱

با انتشار این عکس همه به این فکر می‌کنند که تا چه حد فیس‌بوک به حریم خصوصی افراد احترام می‌گذارد.

به گزارش گرداب به نقل از TMZ به تازگی عکسی از "مارک زوکربرگ"، بدون پیراهن منتشر شده که نشان می‌دهد خود بنیانگذار فیس‌بوک نیز درگیر مسئله نقض حریم خصوصی در شبکه اجتماعی‌اش شده است.

اصلا مشخص نیست که عکس بدون پیراهن زوکربرگ در چه جایی و در چه زمانی گرفته شده، اما در این تصویر، وی به همراه چندین میلیاردر جوان دیگر دیده می‌شود در حالی که بالاتنه همه لخت است و احتمالا یا در باشگاه ورزشی بوده‌اند یا سونا.

زوکربرگ کسی است که حتی در بزرگ‌ترین رویدادهای خبری با تی‌شرت و شلوار جین و کتانی و حتی گاهی با دمپایی اسپرت شرکت می‌کند و فقط یک بار اتفاق افتاده که با کت و شلوار جین در انظار ظاهر شود. آن هم روزی بود که باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا وی را به شام دعوت کرده بود.

همین امر نیز باعث شد که بسیاری از تحلیلگران شروع به انتقاد از نحوه لباس پوشیدن وی کنند و حتی لقب بدلباس‌ترین مدیر اجرایی را نیز به وی بدهند. آنها معتقدند که زوکربرگ اصلا بلد نیست لباس بپوشد.

به هر حال، تصویر بدون بلوز زوکربرگ بارها و بارها منتشر شد و نشان داد که چگونه تصاویر افراد همانند قارچ از هر سوی اینترنت سر در می‌آورد.

گفته می‌شود که این تصویر نخستین بار از سوی "اندرو بوس‌ورت"، مدیر مهندسان فیس‌بوک که خودش هم در عکس دیده می‌شود، در فیس‌بوک منتشر شده است.

البته بوس‌ورت بعد از دقایقی این عکس را از صفحه فیس‌بوکش حذف کرد، اما دیگر دیر شده بود و این عکس در وب مثل بمب صدا کرد.

به هر حال، با انتشار این عکس همه به این فکر می‌کنند که تا چه حد فیس‌بوک به حریم خصوصی افراد احترام می‌گذارد. در واقع، فقط کافی است که عکسی در این شبکه اجتماعی منتشر شود تا در کل جهان بچرخد.

منبع: فناوران