Gerdab.IR | گرداب

وبلاگ "هفت گنبد"؛

عباس دوران، چرندیات رژیم صهیونیستی و ما!

تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۱

چند روزی است رژیم صهیونیستی با جنگ زرگری احمقانه‌ای، تمام تلاش رسانه‌ای‌اش را به کار گرفته تا القا کند به زودی به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله خواهد کرد.

گرداب- سال 1982 دقیقا دو سال بعد از حمله صدام به ایران، قرار بود هفتمین اجلاس سران غیر متعهد در بغداد برگزار شود و نمایشی از مقبولیت بین المللی و مظلوم نمایی رژیم صدام ارائه کند.

نیروی هوایی ایران تصمیم می گیرد پیش از برگزاری این نشست با ناامن نمودن فضای بغداد، فرصت بین المللی برگزاری این نشست را از صدام بگیرد.



سپر دفاعی بغداد شکسته می شود، اما هواپیمای "عباس دوران" مورد اصابت گلوله قرار می گیرد. دوران که می توانسته مانند کمک خلبان دکمه خروج اضطراری را بفشارد، با هواپیمای نیم سوخته به سمت هتل پیش بینی شده برای اجلاس غیر متعهدها می رود و عملا مهمترین دلیل عدم برگزاری این نشست در بغداد؛ یعنی نا امنی را رقم می زند.

چند روزی است رژیم صهیونیستی با جنگ زرگری احمقانه ای، تمام تلاش رسانه ای اش را به کار گرفته تا القا کند به زودی به تاسیسات هسته ای ایران حمله خواهد کرد و رفت و آمدهای زیاد میان مسئولین نظامی و غیر نظامی غرب با رژیم صهیونیستی صورت می گیرد و بعد از آن مصاحبه ای ترتیب داده می شود که امروز و فردا و پس فردا به ایران حمله خواهند کرد. این بازی شکست خورده به نظر می رسد صرفا از سر ناراحتی و بغض برگزاری اجلاس غیر متعهدها و برای ایجاد رعب میان سران کشورها برای عدم حضور در سطح عالی مسئولین باشد. چرا که خود آنها نیز می دانند با تهدیدهای تکراری این چنین، اصل نشست قابل تردید نیست.

هفت گنبد