Gerdab.IR | گرداب

فراخوان اولین جشنواره رسانه‌های دیجیتال خانواده

تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۱

زمان نام‌نویسی در اولین جشنواره رسانه‌های دیجیتال خانواده، 20 مهر ماه اعلام شده و اختتامیه در آبان ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش گرداب، اولین جشنواره رسانه های دیجیتال خانواده با اهدافی همچون شناسایی، معرفی و حمایت از تولیدات و پدیدآورندگان آثار فاخر فرهنگی، ادبی و هنری در قالب رسانه های دیجیتال در موضوعات مربوطه، معرفی تولیدات اخلاق مدار و پژوهش محور در موضوعات مربوطه جهت استفاده خانواده ها و ایجاد پایگاهی موثق جهت معرفی تولیدات برتر و قابل اعتنای این حوزه و پرهیز از استفاده آثار تولیدی در حوزه های مربوطه که در نهایت منتج به تخریب بنیان خانواده شده و سلامت اجتماعی جامعه را به خطر می اندازد و ایجاد پایگاهی سالانه برای ارزیابی رسانه‌های دیجیتال خانواده در کشور، برگزار می شود.

جشنواره در 6 محور نرم‌افزارهای رسانه‌ای، پایگاههای اینترنتی، وبلاگ‌ها و صفحات، محتوای تلفن‌همراه، هنرهای دیجیتال و بازی برگزار می شود.

شرایط شرکت در بخش وبلاگ و صفحات ثبت وبلاگ در ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی ایران و نیز انتشار مطالب با محوریت خانواده در سال ۱۳۹۱ است، اما محدودیتی در قالب محتوا از قبیل یادداشت، نقد و تحلیل، قطعه ادبی، طنز و … وجود ندارد.

مهلت ثبت نام و ارسال آثار ۲۰ مهر ماه ۱۳۹۱ و زمان برگزاری اختتامیه جشنواره، آبان ماه ۱۳۹۱ اعلام شده است و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره مراجعه کنند.

منبع: وبلاگ نیوز