Gerdab.IR | گرداب

شبکه امریکایی ABC:

اپوزيسيون گیج به نظر می رسد

تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۸۹

گزارشگران شبكه اي بي سي: يكي از فعالان اپوزيسيون به ما گفت ديگر از انقلاب خبري نيست ما بايد دنبال تغيير تدريجي باشيم كه ممكن است 5 تا 10سال هم طول بكشد.

گزارشگران شبكه تلويزيوني ABC آمريكا پس از بازديد از ايران، اوضاع اپوزيسيون را وخيم گزارش كردند.

به گزارش گرداب، جم اسكوتو و برونو رابر به تازگي به ايران سفر كرده و بنا بر گفته خود با برخي از اعضاي اپوزيسيون به طور پنهاني گفت وگو كرده اند.
 
آنها در بازگشت از ايران گزارشي را تهيه كردند كه از شبكه اي بي سي پخش شد. اين دو گزارشگر آمريكايي تاكيد مي كنند: فعالان اپوزيسيون در سالگرد انتخابات ايران، دنبال پنهان شدن هستند و گيج به نظر مي رسند. ما موفق شديم به رغم مخالفت دولت، با برخي از سران اين جريان به طور پنهاني و در خلوت ديدار كنيم. ترس عميقي در آنها ديده مي شد. روحيه آنها ضعيف و به هم ريخته به نظر مي رسيد.

گزارشگران شبكه اي بي سي اضافه كردند: يكي از فعالان اپوزيسيون به ما گفت ديگر از انقلاب خبري نيست ما بايد دنبال تغيير تدريجي باشيم كه ممكن است 5 تا 10سال هم طول بكشد.

اين گزارش تلويزيوني مي افزايد: ما با يك زوج فعال در اپوزيسيون صحبت كرديم كه مي گفتند ترجيح مي دهند به خارج از ايران بروند. وقتي همه آنها بروند شانس براندازي نيز با آنها از ايران خارج خواهد شد.
 
منبع: کیهان/19677