Gerdab.IR | گرداب

«خسته نباشيد» اپوزيسيون به غرب

تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۸۹

موضع ضعيف و بي مايه كشورهاي غربي نسبت به جریان فتنه در بيانيه اخير، باعث شد سايت ضدانقلابي خودنويس با گله مندي بنويسد: متاسفانه تعبير «خسته نباشيد» به زبان كشورهاي گروه 8 قابل ترجمه نيست. آنها در اقدامي بي سابقه از دولت ايران خواستند به حاكميت قانون و آزادي بيان احترام بگذارد.

گرداب- سران گروه 8 با صدور بيانيه اي ضعيف، از گسترش برنامه هسته اي ايران با وجود تحريم هاي اعمال شده ابراز نگراني كردند.

در بيانيه اين گروه آمده است ما از تداوم عدم شفافيت در مورد فعاليت برنامه هسته اي ايران و قصد روشن ايران براي ادامه و گسترش غني سازي اورانيوم به ويژه غني سازي نزديك به 20درصد عميقا نگرانيم.

اين گروه (شامل انگليس، آمريكا، كانادا، آلمان، ايتاليا، فرانسه، ژاپن و روسيه) با كمرنگ كردن حمايت خود از جريان اپوزيسيون خواستار احترام ايران به آزادي بيان و حاكميت قانون شد. اين موضع ضعيف در حالي است كه گروه 8 سال گذشته در اوج تحركات فتنه سبز، با صراحت و قاطعيت از آشوبگران حمايت كرده و خواستار توقف، هرچه سريع تر بحران! و برخورد با مخالفان شده بود. موضع ضعيف و بي مايه كشورهاي غربي در بيانيه اخير باعث شد سايت ضدانقلابي خودنويس با گله مندي بنويسد: متاسفانه تعبير «خسته نباشيد» به زبان كشورهاي گروه 8 قابل ترجمه نيست. آنها در اقدامي بي سابقه از دولت ايران خواستند به حاكميت قانون و آزادي بيان احترام بگذارد.

در اين بيانيه آمده است: «ما از دولت ايران انتظار داريم كه به حاكميت قانون و آزادي بيان همانگونه كه در پيمان هاي بين المللي آمده و ايران نيز عضو آنهاست، احترام بگذارد.» آگاهان احتمال مي دهند كه دولت ايران فقط و فقط براي برآورده كردن اين انتظارات، نه تنها به حاكميت قانون و آزادي بيان احترام بگذارد، بلكه تمامي كاغذ پاره هاي سازمان ملل را نيز به همديگر وصله كند.

متاسفانه «خسته نباشيد» به زبان هاي مادري كشورهاي گروه هشت قابل ترجمه نمي باشد(!)
احساس شكست عشقي! گروهك ها و اپوزيسيون ضد انقلاب در زمينه دل بستن به قدرت هاي استعماري در حالي است كه اين دولت ها فقط به هنگام احساس توانايي در جريان هاي معارض دولت هاي مستقل، از آنها حمايت مي كنند و در صورت مشاهده بي عرضگي اپوزيسيون، به سرعت پشت آنها را خالي مي كنند.

منبع: کیهان/شماره 19680