Gerdab.IR | گرداب

ترور دانشمند ایرانی افتخار رئیس موساد!

تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۸۹

الاقصی در گزارشی از جنایات رئیس موساد می‌آورد: از مهم‌ترین ترورهای زمان ریاست وی که موجب ارتقا و محبوبیت داگان میان سران رژیم اشغالگر قدس شد، ترور «مسعود علی‌محمدی» دانشمند هسته‌ای ایران بود.

به گزارش گرداب، شبکه تلویزیونی الاقصی در گزارشی از جنایات رئیس برکنار شده سازمان موساد، ترور شهيد دكتر«مسعود علی‌محمدی» دانشمند هسته‌ای ایران را از سوابق جنایتکارانه دوره ریاست وی بر این سازمان دانست.

الاقصی در گزارشی از جنایات وی می‌آورد: از مهم‌ترین ترورهای زمان ریاست وی که موجب ارتقا و محبوبیت داگان میان سران رژیم اشغالگر قدس شد، ترور «مسعود علی‌محمدی» دانشمند هسته‌ای ایران بوده است که در زمستان سال گذشته روی داد. تمام این جنایات و ترورها از وی چهره‌ای قهرمان میان سیاستمداران صهیونیست ساخته است تاجایی که روزنامه الاهرام مصر در گزارشی درباره ترور «علی‌محمدی»، از «داگان» به سوپرمن موساد یاد کرد.

 تلویزیون الاقصی در ادامه تاکید می‌کند که هرچند داگان در تمام جنایات‌ سازمان موساد چهره‌ای موفق از خود نشان داد اما ناکامی‌های موساد در ترور المبحوح که موجب رسوایی‌ سرویس‌های اطلاعاتی صهیونیست شده و ماهیت آنها را بیش از پیش برملا ساخت، مقامات رژیم صهیونیستی را برآن داشت با تمدید مدت ریاست وی مخالفت کنند.

منبع: وطن امروز/شماره 454