Gerdab.IR | گرداب

دروغ‌پراکنی شبکه‌های ضد‌انقلاب در بازتاب پیشرفت‌های اخیر کشورمان + عکس

تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۱

در روزهای اخیر رسانه‌های ضد انقلاب به شدت در تلاش و تکاپو هستند تا دستاوردهای تاریخی کشورمان را به سخره گرفته و یا با دروغ پراکنی این دستاورد را زیر سوال برده و آن را دروغی بزرگ پندارند.

دروغ‌پراکنی شبکه‌های ضد‌انقلاب در بازتاب پیشرفت‌های اخیر کشورمانبه‌ گزارش گرداب‌، در روزهای اخیر رسانه‌های ضد انقلاب به شدت در تلاش و تکاپو هستند تا دستاوردهای تاریخی کشورمان را به سخره گرفته و یا با دروغ پراکنی این دستاورد را زیر سوال برده و آن را دروغی بزرگ پندارند.

آیا واقعا پیشرفت ایران و ایرانی این‌قدر برای آن‌ها دردناک است که آن‌ها از این موضوع هم دریغ نکرده و این را دست آویز قرار می‌دهند تا پیشرفت روز‌به‌روز کشورمان را به سخره بگیرند.

آیا اگر همین دستاوردها در سایه نظام و دولتی وابسته به استعمار صورت می‌گرفت‌، بازهم این‌طور در رسانه‌هایشان بازتاب پیدا می‌کرد؟!!

شاید اعضای کنگره آمریکا زمانی که بودچه چند صد‌میلیون‌دلاری را برای جنگ رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران تصویب می‌کردند، حتی به ذهن‌شان هم خطور نمی‌کرد که این هزینه هنگفت از خزانه ایالات متحده قرار است خرج «میمون بازی» رسانه‌های ضدانقلاب فارسی زبان شود؛ مساله‌ای که این روز‌ها حسابی بازار داغی پیدا کرده و تمام سایت‌های خبری اپوزیسیون دست‌به‌دست هم داده‌اند تا به کاربران و مخاطبان خود بقبولانند که این میمون، آن میمون نیست.

دروغ‌پراکنی شبکه‌های ضد‌انقلاب در بازتاب پیشرفت‌های اخیر کشورمان

دویچه‌وله در گزارش خود که بازتاب فراوانی در رسانه‌های ضدانقلاب داشت و اصلی‌ترین سند مورد ادعای این رسانه‌ برای زیر سوال‌بردن دستاورد تاریخی ایران بود، این‌جاست: "نکته عجیب، تفاوت میمون فرستاده شده با میمون بازگردانده شده است. به وضوح در تمامی عکس‌ها مشخص است میمون فضانورد یک خال بزرگ گوشتی بر روی ابروی راست صورتش دارد."

دروغ‌پراکنی شبکه‌های ضد‌انقلاب در بازتاب پیشرفت‌های اخیر کشورمان

این دروغ پراکنی آن‌ها در حالی صورت می‌گیرد که رسانه‌های غربی خبر موفقیت‌آمیز‌بودن این پرتاب را داده‌اند و دانشمندان‌شان این موضوع را تایید کرده‌اند.

"جاناتان مک‌دال" از کارشناسان فضایی هاروارد تأیید می‌کند که "سفر کاوشگر ۵ ایران در بهمن ماه با موفقیت انجام شده است."

آقای مک‌دال که درباره سفرهای فضایی و پرتاب موشک‌ها تحقیق می‌کند، در گفت‌وگو با آسوشیتدپرس گفته است که "میمون خال‌دار در پرتاب ناموفق موشک ایران در سال ۱۳۸۹ کشته شد و عکس‌های او ارتباطی با پرتاب موفقیت‌آمیز امسال ایران ندارد.

مشاهده تصاویر مراحل ارسال «پیشگام» به فضا و انتقال میمون از آزمایشگاه و قرنطینه به درون موشک فضاپیما، نشان می‌دهد که اساسا هیچ خال گوشتی بر روی صورت میمون فضانورد حتی پیش از اعزام به فضا وجود ندارد و تصاویری که رسانه‌های خارجی به آن‌ها استناد کرده‌اند، مربوط به آزمایش سال 1389 است که ناکام ماند و به نتیجه نرسید.

دروغ‌پراکنی شبکه‌های ضد‌انقلاب در بازتاب پیشرفت‌های اخیر کشورمان

چند سال پیش زمانی که اقدام دانشمندان فضایی ایران در ارسال موجود زنده به فضا ناکام ماند و میمون ارسالی نتوانست زنده به زمین بازگردد، این مساله به طور شفاف از سوی مسئولان اعلام شد و هیچ ترسی هم در این زمینه وجود نداشت و این عکسی که آن‌ها منتشر کرده‌اند همان میمونی است که در سال 1389 به فضا پرتاب شد.

جالب این‌جاست که انجمن حمایت از حیوانات هم دلسوزانه پیگیر وضعیت سلامت این "میمون" شده و مصرانه پیگیر است که سرنوشت این میمون چه شده است؟!!

از طرفی برای کارهای تحقیقاتی بالاخص تحقیقات پزشکی، ابتدا حیوانات مورد آزمایش قرار می‌گیرند و پس از موفقیت، روی انسان‌ها آزمایش صورت می‌گیرد و این امری کاملا عقلانی و طبیعی است  ولی .... بماند... خودتان قضاوت کنید.

 البته رسانه‌های بیگانه تنها دست به دامان این میمون نشده‌اند و این‌بار پس از رونمایی جنگنده قاهر 313  و بازتاب این خبر در رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی ؛ این رسانه ها بیکار ننشسته و این جنگنده را اسباب‌بازی بیش ندانستند.

این خبر آن‌قدر برای این رسانه‌ها با وجود تحریم‌های به قول آن‌ها فلج‌کننده، سنگین ودردآور بود که آن را باور نمی‌کنند و این دستاورد را غیرواقعی خوانده و آن را ماکت و اسباب‌بازی می‌نامند...

بی‌بی‌سی فارسی رسانه وابسته به دولت انگلیس در یکی از خبرهایش آورده " این هواپیما بیشتر به ماکت‌هایی شبیه است که از روی مدل‌های هواپیمای اف‌۵ ساخته می‌شوند که خودش سال‌هاست به موزه تاریخ پیوسته است."

دروغ‌پراکنی شبکه‌های ضد‌انقلاب در بازتاب پیشرفت‌های اخیر کشورمان

جالب این‌جاست که این رسانه‌ها با اینکه دائم دم از صداقت و درستی می‌زنند و مدعی هستند که دلسوز ایران و ایرانی هستند‌، پس این را به‌جاست که بگوییم، چه دشمنی با دستاوردهای بی‌نظیر دانشمندان کشور عزیزمان دارند...؟!! بازهم قضاوت با خودتان...