Gerdab.IR | گرداب

حمله وحشیانه پلیس آمریکا به استاد ایرانی

تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۸۹

کارشناس و صاحبنظر ایرانی مقیم آمریکا درباره این حادثه گفت: پلیس آمریکا به این بهانه که ‪۲۵‬ سال قبل یک جریمه رانندگی را پرداخت نکرده‌ام، مرا به شکل کاملاً غیرمعمول بازداشت و با دستبند روانه زندان کرد.

به گزارش گرداب به نقل از ایرنا،‌ دکتر کاوه افراسیابی استاد دانشگاه و کارشناس ایرانی مقیم آمریکا با حمله وحشیانه پلیس این کشور، زخمی و روانه بیمارستان شد.

این کارشناس و صاحبنظر ایرانی مقیم آمریکا درباره این حادثه گفت: پلیس آمریکا به این بهانه که ‪۲۵‬ سال قبل یک جریمه رانندگی را پرداخت نکرده‌ام، مرا به شکل کاملاً غیرمعمول بازداشت و با دستبند روانه زندان کرد.

افراسیابی اظهار داشت: پلیس در همان زمان، من را با دستبند به زندان برد و حتی اجازه تماس تلفنی هم به من نداد و شب را در زندان سپری کردم.

وی افزود: دوشنبه گذشته دو خودرو برای انتقال افراد بازداشت شده به محل زندان آمدند و در حالی که دستهایم از پشت دستبند زده بودند، مرا در یکی از این خودروهای مخصوص قرار دادند و بقیه را در خودروی دیگر سوار کردند.

این ایرانی مقیم آمریکا گفت: خودرو پس از طی مسافت کوتاهی به ‌طورکاملاً غیرعادی سرعت گرفت و راننده ناگهان با همان سرعت ترمز کرد و من از انتهای خودروی مدل ون، در حالی که دستهایم بسته بود با سر به جلو پرتاب شدم و با برخورد سرم به میله آهنی، از ناحیه سر، دست و پا به‌شدت صدمه دیدم و در نهایت با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدم.

افراسیابی که به‌سختی صحبت می‌کرد، افزود: مقامات بیمارستان منطقه کمبریج از بیم دردسرهایی که پلیس ممکن است ایجاد کند، با وجود وضعیت بد جسمانی من، پس از چندین ساعت دستور مرخصی مرا دادند.

وی که هم اکنون در منزلش بستری است، گفت: پس از مرخصی، با پلیس برای رسیدگی به آن جریمه ‪ ۲۵‬سال قبل به دادگاه رفتیم و قاضی نیز حکم به آزادی داد.