Gerdab.IR | گرداب

رفتارهای نژادپرستانه صهیونیستها با ارامنه بیت المقدس

تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۸۹

در چارچوب یهودی سازی بیت المقدس اشغالی حتی ارامنه ساکن این شهر مقدس نیز از برخورد نژادپرستانه صهیونیست های تندرو در امان نیستند.

به گزارش گرداب، منابع خبری گزارش دادند صهیونیست های تندرو برای در تنگنا قرار دادند غیر یهودیان ساکن بیت المقدس و وادار کردن آنان به ترک این شهر، در اماکن عمومی این شهر، علیه ارامنه رفتارهای زشت و نژاد پرستانه ای را دنبال می کنند.

پایگاه خبری میدل ایست آنلاین در گزارشی نوشت، آرشالویس زاکاریان، ارمنی نود و هفت ساله ساکن بیت المقدس با شکایت از نوع برخورد تندورهای یهودی با غیر یهودیان در این شهر می گوید، گویا این شهر در حال احتضار است، پس از قدمت هزار و پانصد ساله از حضور ما در بیت المقدس معلوم نیست که دیگر بتوانیم قادر به اقامت در این شهر باشیم یا نه؟

منابع وابسته به کلیسای ارامنه نیز با تایید این اخبار، ابراز داشتند، اسراییل در چارچوب ادعاهای خود مبنی بر این که بیت المقدس پایتخت کشور مستقل

یهودیان است سعی دارد با فشار بر اعراب و غیر یهودیان ساکن بیت المقدس آنان را به خروج از این شهر وادار کند.

از زمانی که اسراییل قدس شرقی را به اشغال خود در آورد، غیر یهودیان که یک سوم ساکنان بیت المقدس را تشکیل می دهند از حقوق شهروندی بهره مند نیستند ضمن اینکه در خیابانهای شهر با رفتار اهانت آمیز تندروهای مسیحی مواجه می شوند.

منبع:واحد مرکزی خبر