Gerdab.IR | گرداب

مدیرکل سرویس‌های نوین پستی خبر داد:

رشد چشمگیر سرویس خرید و فروش اینترنتی در کشور

تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۳

مدیرکل سرویس‌های نوین پستی از رشد 86 درصدی ترافیک سرویس خرید و فروش اینترنتی در سال 92 نسبت به سال 91 خبر داد.

به گزارش گرداب و به نقل از سیتنا، کیوانی، مدیرکل سرویس‌های نوین پستی با اعلام این‌که ترافیک سرویس خرید و فروش اینترنتی در سال 92 تعداد 75/4 میلیون فقره می باشد، افزود: این رقم نسبت به سال91 با رشد 86 درصدی روبرو بوده است.

وی درخصوص رشد چشمگیر درآمد این سرویس اظهار داشت: درآمد پستی حاصل از این سرویس در مقایسه با سال91 بیانگر رشد 139 درصدی سرویس مذکور است.

کیوانی با بیان این‌که ترافیک سرویس خرید و فروش اینترنتی از ابتدای فعالیت تاکنون 13 میلیون فقره مرسوله می‌باشد خاطرنشان کرد: روند رو به رشد این سرویس حاکی از آن است که این سرویس به عنوان یکی از سرویس‌های نوین شبکه پستی که مورد اقبال عمومی واقع شده است به شمار می‌رود.  

وی درخصوص فعالین سرویس خرید و فروش اینترنتی بیان داشت: تعداد فروشگاه‌های فعال سرویس خرید و فروش اینترنتی در سامانه گیت وی 3 هزار و 561 فروشگاه است که از این تعداد، 505 فروشگاه مربوط به بازار الکترونیک است.

 مدیرکل سرویس‌های نوین پستی درخصوص آمار و ارقام ترافیک و عملکرد بازار الکترونیک گفت: ترافیک بازار الکترونیک در سال 92، 185 درصد نسبت به سال 91 رشد داشته و درآمد حاصله  از این سرویس در مقایسه با سال 91 رشد 257 درصدی را نشان می‌دهد.

 وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با عزم و جدیت بیش از پیش همکاران و توسعه فرآیندها در سال جاری نیز این سرویس رشد قابل توجه‌ای را تجربه کند.