Gerdab.IR | گرداب

قدردانی حزب مشارکت از اپوزیسیون خارج نشین

تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۸۹

عضو مركزيت حزب مشاركت ضمن تشكر از محسن كديور به خاطر تحريف شعارهاي آشوبگران در حاشيه روز قدس از وي و ديگر محافل ضدانقلاب خواست تا اين مباحث روشنگر را درز بگيرند.

به گزارش گرداب، به دنبال اقدام ناشيانه محسن كديور در تحريف شعار ضدانقلابي «نه غزه، نه لبنان» و ادعاي اينكه سبزها شعار «هم غزه، هم لبنان» مي داده اند، موجي از اعتراض و انتقادها از سوي رسانه هاي ضدانقلاب عليه وي برانگيخته شد كه ويدئوي مربوط به تظاهرات مذكور را در عرصه مجازي و اينترنت منتشر كرده بودند.

مصاحبه كديور با صداي آمريكا و سپس اعتراض يك هفته اي ضدانقلاب به سردبير سايت جرس باعث شد علي شكوري راد دست به قلم شده و ضمن تشكر از كديور، از وي و سايت جرس بخواهد تا به «بحث هاي فرصت سوز» پايان دهند.

شكوري راد نوشت: دوست گرامي و دانشمند فرهيخته، يادداشت شما را در سايت تاثيرگذار جرس خواندم. به نظرم توضيح غيرضرور براي گفته هاي خود كه حكمت آميز بودن آن را به راحتي مي توان دريافت و تحسين كرد. ظاهراً فشار غيرمسئولانه كساني كه از پيچيدگي و ظرافت شرايط كنوني جنبش در داخل مطلع نيستند شما را وادار به دفاع كرده است.

وي با تظاهر به دفاع از امام خميني و بي آن كه متعرض حملات اخير هم حزبي خود (تاج زاده) به سيره حضرت امام درباره نهضت آزادي و سيدكاظم شريعتمداري و... بشود، نوشت: جنبش سبز از اين بحث ها حتماً اگر با ادعاي آگاهي بخشي انجام شود، رنج مي برد و چيزي به هواداران نمي دهد. البته همه به خوبي مي دانند كه اگر اختلاف نظرها را به رسميت نشناسند و همديگر را تحمل نكنند، بهترين هديه را به طرف مقابل داده اند.

اين عضو مركزيت حزب مشاركت توضيح نداد كه چرا جريان نفاق جديد و هدايت كننده فتنه سبز، از روشن شدن ماهيت شعارهاي آشوبگران رنج مي برد و چگونه مي شود هم مدعي خط امام بود و هم از آشوبگران حامي رژيم صهيونيستي كه روي شعار مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا خط كشيدند، دفاع كرد.

از سوي ديگر مدعيان خط امام در حزب مشاركت و شخص آقاي شكوري راد چگونه از تحمل يكديگر در فتنه سبز و به رسميت شناختن اختلاف ها در اين جريان خبر مي دهند حال آن كه آشوبگران در همان حاشيه سازي روز قدس، غير از شعار «نه غزه، نه لبنان» شعار «جمهوري ايراني» سر مي دادند و روي «اسلام» خط كشيده بودند؟! يعني حضرات به قيمت همراهي با ضدانقلاب و جريان هاي آلت دست آمريكا و اسرائيل و انگليس، قيد اسلام و خط امام را به كلي زده اند؟ و آيا نفي علني اسلام و امام و انقلاب، چيزي در حد اختلاف سليقه و قابل تحمل است همچنان كه جريان مدعي اصلاح طلبي به آن تن داد؟!

به هر حال بايد از آقاي شكوري راد براي ورود روشنگر به ماجرا و دادن آگاهي به افكار عمومي درباره وضعيت رو به انحطاط شماري از اعضاي حزب مشاركت كمال تشكر را به جاي آورد، اگر چه به قول ايشان بازيگران فتنه هر چه زودتر اين بحث ها را درز بگيرند، به صلاح نفاق جديد است.

گفتني است محسن كديور بعد از روبرو شدن با اعتراض هم پيمانان منافق و سلطنت طلب خود طي مصاحبه اي با راديو آمريكا گفت: منظور من آن بود كه كاش به جاي شعار «نه غزه نه لبنان»، شعار «هم غزه هم لبنان» سر مي دادند.

منبع: کیهان/شماره 19685