به گزارش
گرداب و به نقل از روابط عمومی مخابرات ایران، کاظم ابراهیمی صدرآبادی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت:
موظفیم در راستای افزایش سود سهامداران و کیفیت خدمات به مشترکان با عوامل
موثر بیرون از سازمان تعامل لازم را داشته باشیم.
وی افزود: رفتار و تعامل با وزارت ارتباطات، شرکتهای فعال در عرصه
ارتباطات وفناوری اطلاعات اعم از اپراتورهای ثابت، سیار، دیتا و AP ها باید
شفاف، روشن و محترمانه باشد. مخابرات باتوجه به همه این موارد، فعالیتهای
خود را هماهنگ میکند.
او گفت: البته هماهنگی دقیقا در چارچوب مقررات و شرح وظایف هر بخش خواهد بود.
ابراهیمی خاطر نشان کرد: مخابرات به عنوان بزرگترین اپراتور در کشور به
PAPها و سایر اپراتورها به عنوان رقیب نگاه نمیکند. ما براساس یک برنامه
مدون و تعامل با آنها امکانات خاص خود را در اختیارشان میگذاریم.