Gerdab.IR | گرداب

فعالیت‌های گسترده حزب‌الله در فضای مجازی از زبان جانشین دبیرکل

تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۳

جانشین دبیرکل حزب الله پس از بازدید از خبرگزاری تسنیم در خصوص فعالیت‌های حزب الله در دنیای مجازی پرداخته و اهمیت آن را توضیح داد.

به گزارش گرداب، شیخ نعیم قاسم جانشین دبیرکل حزب الله لبنان در پاسخ به سوال تسنیم مبنی بر اینکه عملکرد حزب الله در فضای مجازی چگونه‌ است توضیح داد که حزب الله به فضای مجازی اهمیت می‌دهد و دارای تیم ویژه‌ای‌ است که تیم رسانه الکترونیکی نامیده می‌شود و مأموریت آن رسیدگی به پایگاه‌های المقاومه و العهد و چندین پایگاه دیگر است.

وی در ادامه گفت:‌ به این معنی که ما بخش‌های خبری روزانه‌ای از طریق پایگاه العهد داریم، همچنین مصاحبه‌ها و دیدارهای مختلفی وجود دارد که این گروه منتشر می‌کنند. علاوه بر این ما در حزب الله گروه‌های دیگری را نیز داریم که بر روی سایت‌های خاص به خود فعالیت می‌کند.

جانشین دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: مثلا بخش فرهنگی ما سایتی به نام جمعیت معارف اسلامی دارد که امور فرهنگی، کتاب‌ها،‌ رهنمود‌ها و استفتائات مقام معظم رهبری و همچنین سخنرانی‌های سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله در آن پوشش داده می‌شود.

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: فعالیت‌هایی همچون تاسیس پایگاه‌های اینترنتی خبری، فرهنگی و غیره در حوزه کاری ما وجود دارد. ما حتی آموزش فرهنگی از طریق اینترنت و آنچه که آن را دوره‌های امام مهدی (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) نامیده می‌شود نیز داریم که کاربران از طریق آن می‌توان به بحث و گفت‌وگو پرداخته و امتحان برگزار کرده و حتی می‌توان کارنامه برای آنان صادر کرد.