Gerdab.IR | گرداب

سردار نقدی:

قدرت سایبری ایران افزایش می یابد

تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۸۹

سردار محمدرضا نقدی،با اعلام فعال شدن شبکه ای از نیروهای بسیج به منظور تقویت، گسترش و ایجاد سایت‌های اینترنتی، تا پایان سال جاری تاکید کرد، این مهم قدرت ایران را در این زمینه، تا 3 برابر افزایش می‌دهد.

به گزارش گرداب، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه سفر به استان کردستان، با اشاره به آموزش یک شبکه بزرگ از نیروهای بسیج به منظور تقویت، گسترش و ایجاد سایت‌های اینترنتی، اظهار داشت: آموزش این شبکه تا پایان امسال محقق می‌شود و این مهم قدرت ایران در این زمینه را تا 3 برابر افزایش می‌دهد.

وی توسعه این موضوع را، هدایت بسیجیان به صورت خوشه‌ای در کشور عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه برنامه‌ها و موضوعات ما بر اساس اصول اسلامی و آموزه‌های دینی است، بدون شک با مخاطب بی‌شماری مواجه هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین مصوبه آمریکا در زمینه اختیاردار شدن رئیس جمهور آن کشور برای تعطیلی 4 ماهه اینترنت را در رابطه با ایران دانست و بیان داشت: این مسئله نشان از قدرت ورود حزب‌اللهی‌ها به عرصه فضای مجازی است.

سردار نقدی در ادامه به برنامه‌های بسیج مستضعفین در آینده اشاره کرد و گفت: برنامه‌های ارزنده‌ای برای تحول این سازمان تدبیر شده که اجرا و تحقق آن نیازمند همت و کار مضاعف است.

وی تعالی و ارتقای کمی و کیفی بسیج را یکی از این برنامه‌ها عنوان و تاکید کرد: با تلاش‌های موثری که در پایگاه‌های بسیج انجام می‌شود، جذب بیشتر جوانان و نوجوانان در اولویت قرار دارد و با تحقق این مهم، ایمنی خانواده‌ها در برابر توطئه انحراف و آلودگی دشمنان بیشتر می‌شود که این امر یک دستاورد بزرگ است.

سردار نقدی اضافه کرد: علاوه بر دفاع مقدس، در کردستان نیز عملیات‌های برون‌مرزی و مقابله با ضد انقلاب در داخل در اوایل انقلاب روی داد که بازگویی هر کدام از آنان چهره خبیث دشمن و ایثارگری رزمندگان در قالب انصار و مجاهد در این استان را نمایان می‌سازد.

وی نسل آینده را سرمایه‌های ایران اسلامی خواند و گفت: باز کردن کتاب ارزشمند دفاع مقدس و بیان خاطرات سازنده دلاورمردان این مرز و بوم برای این نسل زمینه برای الگوگیری آنان از بازیگران این کتاب مقدس است.

منبع: جوان