Gerdab.IR | گرداب

گلایه شدید آیت‌الله موحدی کرمانی:

مسؤولین امر نسبت به مفاسد سایبری حرفی برای جواب ندارند

تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۳

آیت الله موحدی کرمانی با گلایه از بی تفاوتی نسبت به فضاهای مجازی مخرب تصریح کرد: نمی شود که درب جهنم را به روی جوانان باز کرد و تماشا کرد، این را باید علاج کرد. این جوان به مسجد نمی آید اگر هم بیاید با این فحشا و منکرات به جایی نمی رسد.

به گزارش گرداب و به نقل از شبستان، آیت الله موحدی کرمانی، در نخستین جشنواره نشریات نهاد نماز جمعه کشور که به مدت دو روز در مجتمع آدینه تهران در حال برگزاری است با تأکید بر ضرورت استفاده از فرصت‌هایی که در حکومت اسلامی ایران نصیب شده است، گفت: چرا باید در حکومت اسلامی که مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند ماهواره، اینترنت و پیامک‌ها، جوانان ما را آلوده کند و ما تماشا کنیم؟

آیت الله موحدی کرمانی با تأکید بر اینکه اگر کسی در این زمینه مسئولیت دارد همه باید داد بزنند تا آن فرد خجالت بکشد، تصریح کرد: نمی‌شود که درِ جهنم را به روی جوانان باز کرد و تماشا کرد؛ این را باید علاج کرد. این جوان به مسجد نمی‌آید، اگر هم بیاید با این فحشا و منکرات به جایی نمی‌رسد.

امام جمعه موقت تهران گفت: ما به مسئولین امر می‌گوییم این چیزها را مسدود کنید، می‌گویند از راه دیگر می‌آیند. می‌گوییم فیلتر کنید، می‌گویند فیلترشکن می‌گذارند. البته حرفی برای جواب ندارند و روز قیامت به اشد مجازات عذاب می‌شوند.