Gerdab.IR | گرداب

پايگاه اطلاع‌رساني "احرار" در فيس‌بوك راه‌اندازي شد

تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۸۹

مركز تحقيقات و پژوهش‌هاي اسرا، "احرار" پايگاه اطلاع رساني خود را براي كمك به اسرا و جلب توجه افكار عمومي جهانيان به وضعیت آنها، در فيس بوك راه‌اندازي كرد.

به گزارش گرداب به نقل مركز اطلاع رساني فلسطين، مركز تحقيقات و پژوهش‌هاي اسرا و حقوق بشر احرار پايگاه اطلاع رساني خود را در فيس بوك راه‌اندازي كرد.

"فواد الخفش" مدير مركز احرار در اين باره گفت: "هيچ كس نمي‌تواند اهميت اينترنت را ناديده بگيرد، بويژه آنكه مي‌توان از آن براي انتشار افكار و عقايد خود استفاده كرد، به همين منظور مركز احرار اقدام به خريد صفحه ويژه اسرا در فيس بوك نمود كه از جمله پايگاه‌هاي مهم در جهان بشمار مي‌آيد".

الخفش در ادامه افزود: از زمان راه‌اندازي پايگاه با استقبال بسياري توسط كاربران مواجه شديم كه به هيچ عنوان انتظار آن را نداشتيم، به نحوي كه در همان روز اول راه‌اندازي هزار نفر به عضويت پايگاه درآمدند كه اكثر آنها از جوانان كشورهاي حوزه خليج فارس بودند، اين امر نشان مي‌دهد، اين جوانان تا چه اندازه نگران وضعيت اسراي فلسطيني دربند رژيم صهيونيستي و خواهان آزادي آنها و در اين راه آماده ارائه هرگونه كمكي هستند.

به اعتقاد الخفش، اين اقدام براي كمك به اسرا و جلب توجه افكار عمومي جهانيان به وضعيت‌شان و رساندن پيام اسرا و اعلام همبستگي با آنها در نوع خود اولين بشمار مي‌آيد.

الخفش در پايان از موسسات و سازمان‌هايي كه به نحوي در خدمت قضيه اسراي فلسطيني در بند رژيم صهيونيستي هستند خواست از راهبردهاي جديد براي رساندن پيام خود به جهانيان استفاده كنند.

منبع: فارس