Gerdab.IR | گرداب

فرمانده هوا و فضای سپاه:

باید با استفاده از فناوری‌های جدید ترفندهای دشمنان را خنثی کنیم

تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۳

فرمانده هوا و فضای سپاه در اختتامیه دومین جشنواره افسران جوان جنگ نرم گفت: باید دائما با استفاده از ابزارها و تکنولوژی‌های جدید ترفند دشمنان را خنثی کنیم.

به گزارش گرداب، اختتامیه دومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم در زنجان برگزار شد.

فرمانده هوا و فضای سپاه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران زنجان با اشاره به اینکه جنگ نرم ازهمان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران آغاز شده و تا به امروز نیز ادامه دارد، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با تشکیل اتاق‌های فکر در صدد ضربه زدن به نظام هستند.

سردار حاجی زاده با اشاره به اینکه امروز فعالیت‌های مختلفی در مقابله با جنگ نرم دشمنان در کشور صورت می گیرد افزود: باید دائما با استفاده از ابزارها و تکنولوژی‌های جدید و برگزاری چنین جشنواره‌ها و همایش‌ها ترفند دشمنان را خنثی کنیم.

وی نقش دانشجویان و افسران جنگ نرم را در مقابله با توطئه های دشمنان بسیار مهم عنوان و خاطر نشان کرد: پیروی از ولایت رمز پیروزی در همه عرصه های جنگ نرم و جنگ سخت است.

فضای مجازی امروز میدان نبرد دیگری است
سردار جهانبخش کرمی در این مراسم اظهار داشت: جشنواره افسران جنگ نرم قطعا دستاوردهای مهمی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دومین جشنواره افسران جوان جنگ نرم در حوزه فضای مجازی و سایبری برگزار می‌شود، گفت: امروز فضای مجازی میدان نبرد دیگری در کشورمان محسوب می‌شود.

مهم‌ترین ابزار دشمن علیه نظام
یدالله رجایی هم در حاشیه اختتامیه در گفت‌وگو با مهر افزود: این جشنواره در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه مقابله با جنگ نرم و حمایت از فعالان حوزه فضای مجازی و شناسایی و معرفی الگوهای موفق در فضای سایبری برگزار می شود.

وی اظهار داشت: جوانان امروز باید به سلاح علم و ایمان مجهز شوند و در مقابل همه توطئه های دشمن از جمله جنگ نرم دشمن همیشه در آماده باش باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: این همایش در فضای مجازی و عرصه سایبری برنامه های خود را تدوین کرده است.

رجایی تاکید کرد: جوانان امروز به فضای مجازی آشنایی کامل داشته باشند و بتوانند جنگ نرم دشمن را را به خوبی درک کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان تصریح کرد: دشمن امروز جوانان ما را مورد هجمه فرهنگی خود قرار داده ولی هرگز موفق نمی شود.

رجایی افزود: طی ۳۵ سال گذشته جوانان ما در عرصه جنگ سخت از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند امروز هم باید جوانان و دانشجویان با کسب علم و دانش در مقابل جنگ نرم دشمن ایستادگی کرده و اقتدار ایران را تثبیت کنند.