Gerdab.IR | گرداب

عضو حقیقی شورای‌عالی فضای مجازی:

شورا با تصورات رهبری فاصله زیادی دارد

تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۳

عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی گفت: امروز با اهدافی که مقام معظم رهبری برای شورای عالی فضای مجازی پیش‌بینی‌ کردند خیلی فاصله داریم و نیاز است با سرعت بیشتری آن اهداف را دنبال کنیم.

به گزارش گرداب، رضا تقی‌پور، عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره عملکرد شورای عالی فضای مجازی اظهارداشت: به سهم خود به عنوان عضو شورای عالی فضای مجازی از عملکرد خودم و کل شورا راضی نیستم؛ البته این نظر بنده است و ممکن است سایر اعضا نظارت دیگری داشته باشند.

عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی با تأکید بر اینکه بنده از بدو تأسیس این شورا و قبل از آن یعنی زمانی که سیاست‌ها شکل گرفته در آن حضور داشته‌ام، افزود: امروز با اهدافی که مقام معظم رهبری پیش‌بینی‌کردند خیلی فاصله داریم و نیاز است با سرعت بیشتری آن اهداف را دنبال کنیم.

وی بر همین اساس تشکیل جلسات را یکی از ابزارهای مؤثر دانست که بتوان این اهداف را به صورت دنبال کرد.

علاوه بر این تقی‌پور در بازدید از غرفه خبرگزاری تسنیم پاسخ به سوال خبرنگار این خبرگزاری مبنی بر اینکه در جلسه نوزدهم شورای عالی فضای مجازی علاوه بر ساماندهی پیامک‌های انبوه موضوع دیگری هم مطرح بود؟ گفت: در دستور جلسه شورای، بررسی 27، 28 موضوع مطرح است اما عملا به بررسی تمام موضوعات نرسیدیم.

وی درباره مدت زمان حضور اعضا در این جلسه نیز عنوان کرد: با توجه به تقارن جلسه با ایام ماه محرم الحرام، حدود یک ساعت و نیم بیشتر طول نکشید.

او ابراز کرد: دستور جلسات باقیمانده در جلسه آتی شورای عالی فضای مجازی مطرح و بررسی خواهد شد.