Gerdab.IR | گرداب

عضو حقیقی شورا:

مدت‌هاست شورای‌عالی فضای مجازی به حاشیه رفته است

تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۳

عضو شورای‌عالی فضای مجازی در مورد بررسی موضوع پیوست فرهنگی به عنوان یکی از مهمترین موضوعات حوزه فضای مجازی، گفت: موضوع بررسی پیوست فرهنگی جزو موضوعاتی است که تاکنون در جلسات شورای‌عالی فضای مجازی مطرح نشده و مورد پیگیری قرار نگرفته است.

به گزارش گرداب، علیرضا شاه میرزایی، عضو حقیقی شورای‌عالی فضای مجازی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص عدم برگزاری جلسات شورای‌عالی فضای مجازی در موعد مقرر، خاطرنشان کرد: به دلیل آنکه در جلسات شورای‌عالی فضای مجازی موضوعات مهمی بررسی نمی‌شود، از همین رو برگزار شدن یا نشدن جلسات خیلی فرقی در اصل موضوع ایجاد نمی‌کند.

وی در مورد 40 مصوبه مهم که در انتظار پیگیری شورای‌عالی فضای مجازی است نیز افزود: موضوعات مهم و اولویت‌داری در انتظار بررسی است که متاسفانه هیچ‌یک پیگیری نشده‌اند.

عضو حقیقی شورای‌عالی فضای مجازی همچین در پاسخ به سوالی در مورد روند اتفاقاتی که قصد به حاشیه راندن شورای‌عالی فضای مجازی را دارند، تاکید کرد: این یک روند نیست بلکه مدت زیادی است که تاثیر شورای‌عالی فضای مجازی کمرنگ شده است.

شاه میرزایی با تاکید بر اتفاق نظر اعضای شورای‌عالی فضای مجازی مبنی بر به حاشیه رفتن جلسات شورای‌عالی فضای مجازی، یادآور شد: اعضای شورای‌عالی فضای مجازی تنها می‌توانستند در مورد این مشکلات و اتفاقات اظهار نظر کنند که کرده‌اند و مابقی ماجرا و ییگیری‌های آن بر عهده دبیر شورا است.

عضو حقیقی شورای‌عالی فضای مجازی در مورد دستور جلسه آینده شورای‌عالی فضای مجازی نیز اظهار داشت: دستور جلسه آینده شورای‌عالی فضای مجازی مشخص نیست و تا مشخص شدن زمان برگزاری جلسه، صحبتی از دستور جلسه به میان نمی‌آید.

شاه میرزایی در مورد بررسی موضوع پیوست فرهنگی به عنوان یکی از مهمترین موضوعات حوزه فضای مجازی نیز خاطرنشان کرد: موضوع بررسی پیوست فرهنگی جزو موضوعاتی است که تاکنون در جلسات مطرح نشده و مورد پیگیری قرار نگرفته است.