Gerdab.IR | گرداب

حمله انتحاری گروهک جندالله؛ تیتر اول العربیه

تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۸۹

به دنبال برتری اطلاعاتی ایران، بقایای گروهک جندالله و عوامل وهابی منطقه حمله های کوری را بر علیه مسمانان و شیعیان در خانه خدا انجام دادند. پوشش خبری این عملیان انتحاری از جانب پایگاه خبری العربیه، ارسال ایمیل گروهک تروریستی جندالله به این شبکه خبری و تیتر اول قرار گرفتن این خبر جای تامل بیشتری دارد.

به دنبال برتری اطلاعاتی ایران در چند ماه گذشته به ویژه در ماجرای ریگی و نیز بازگشت سرافرازانه متخصص امور هسته ای ایران، بقایای گروهک جندالله و عوامل وهابی منطقه حمله های کوری را بر علیه مسمانان و شیعیان در خانه خدا انجام دادند. جدای از اصل قضیه پوشش خبری این عملیان انتحاری از جانب پایگاه خبری العربیه، ارسال ایمیل گروهک تروریستی جندالله به این شبکه خبری و تیتر اول قرار گرفتن این خبر جای تامل بیشتری دارد.

به گزارش گرداب، شبکه العربیه که با سرمایه های وهابیون اداره می شود و پاتوق عواملی چون نوری زاده و بقیه وطن فروشان می باشد با آب و تاب فراوان، خبر شهادت جمعی بیگناه در روز ولادت حضرت عباس(ع) را انعکاس داد.

االعربیه در پایگاه خبری خود، با انتشار بیانیه گروهک جندالله و نحوه اجرای آن تا حد امکان به بزرگنمایی این مسئله پرداخته و کامنت (اظهار نظر های) وهابیون را انتشار داده است.

العربیه در بخش کامنت ها تاکید می کند در صورت توهین آمیز بودن مطالب ما اختیار داریم تا آن را حذف یا ویرایش نماییم ولی متاسفانه این پایگاه خبری به ادعای خود نیز پایبند نیست.

الجزیره قطر نیز با تایید خبر انفجار دو روز گذشته در زاهدان بر ارتباط مستقیم گروهک تروریستی جندالله با العربیه صحه می گذارد و می نویسد: (گروهک) جندالله با ارسال یارانامه ای به شبکه خبری العربیه، مستقر در دوبی این انفجار را به عهده گرفته است.

و اما بی بی سی نیز که سابقه آن در نشر اکاذیب برهمگان آشکار می باشد به روش مرسوم خود در این ماجرا و دامن زدن به اختلاف شیعه و سنی روی آورد.

گفتنی است، شبکه خبری فرانس 24 ، رویترز، آسوشیتدپرس و یونایتدپرس نیز به انعکاس این عمل وحشیانه پرداختند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان