Gerdab.IR | گرداب

راه اندازی وای فای رایگان بر فراز قله فوجی

تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۴

با توجه به گسترش استفاده از تکنولوژی وای فای،در حال حاضرگامی بلند هم سو با پیشرفت این تکنولوژی در بلندترین قله دنیا برداشته شده است.

به گزارش گرداب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه دسترسی به وای فای در تمامی نقاط امکان پذیر شده وای فای در هر جایی از شهر قابل دسترس است و حالا به لطف مقامات دولت ژاپن دسترسی به وای فای در مرتفع ترین قله این کشور نیز امکان پذیر شده است.

از 10 جولای کوهنوردان این قله مرتفع ژاپن می توانند به راحتی تصاویر خود را در توئیتر و اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک گذارند.

پیش از این کوهنوردی و قرار گرفتن در طبیعت گامی در جهت دور شدن از دغدغه های روزمره  محسوب می شد ولی در حال حاضر افرادی که در طبیعت قرار می گیرند سعی می کنند تا با عکس های سلفی خاطرات خود را برای انتشار در شبکه های اجتماعی و یا بایگانی کردن در حافظه های الکترونیک ثبت کنند.

در نیمه های راه صعود به قله فوجی هیچ سیگنالی برای ارتباطات تلفنی وجود ندارد و این یکی از مشکلاتی بود که کوهنوردان این قله مرتفع که از آمریکا و اروپا برای صعود به ژاپن سفر می کردند با آن مواجه بودند.

آنها اعلام کرده بودند که برای به اشتراک گذاشتن تجربیات کوهنوردی خود به وای فای نیاز دارندو حالا وجود وای فای در بلندترین قله ژاپن به این معنا است که این ارتباط بی سیبم به اوج خود رسیده است.