Gerdab.IR | گرداب

وزير كشور:

سرنخ هاي جديد از پشت پرده عمليات تروريستي زاهدان

تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۸۹

وزير كشور گفت: تروريست ها بدانند كه از نظر اعمال تاكتيكي، رفتارهاي آنان هيچ ارزشي ندارد، با هوشمندي و هوشياري فعاليت هاي آنها را رصد می کنیم و كاملاً بر اوضاع مسلط هستيم.

وزير كشور با اشاره به حادثه اخير تروريستي در زاهدان گفت: سرنخ هايي مشخص شده است.

به گزارش گرداب به نقل از کیهان، مصطفي محمد نجار دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر با بيان اين مطلب افزود: عوامل اين اقدام براي ما مشخص هستند، ضمن آنكه در درگيري با اين افراد 6 نفر از اشرار به هلاكت رسيده اند.

وزير كشور گفت: به زودي اقدامات جديدي براي مقابله جدي با تروريست ها و افراد شرور آغاز خواهد شد. وي افزود: تروريست ها بدانند كه از نظر اعمال تاكتيكي، رفتارهاي آنان هيچ ارزشي ندارد، زیرا با هوشمندي و هوشياري، فعاليت هاي آنان رصد مي شود و كاملاً بر اوضاع مسلط هستيم.

وي اظهار داشت: نظام جمهوري اسلامي و نيروهاي امنيتي و اطلاعاتي به زودي با كساني كه تروريست ها را حمايت، كمك و يا تجهيز مي كنند برخورد خواهد كرد.

محمد نجار ادامه داد: طرح جامع ساماندهي مرز در وزارت كشور تهيه شده است و اين طرح به زودي به استانداران به خصوص در شمال غرب، جنوب شرق و شرق كشور براي حفاظت بيشتر ابلاغ خواهد شد.

وزير كشور افزود: همچنين طرح انسداد مرز، توجه به معيشت مرزنشينان و فعال كردن بازارچه هاي مرزي نيز كه در طرح جامع ديده شده مجموعه اي از اقدامات امنيتي مكمل كارهاي قبلي است كه در وزارت كشور در حال طراحي است و به دست نيروهاي امنيتي، اطلاعاتي، نظامي و مرزبانان اجرا خواهد شد.

وي گفت: تروريست هايي كه در كشورهاي همسايه براي اعمال ننگين و كارهاي شرارت آميز به داخل كشور مي آيند توسط سرويس هاي جاسوسي موساد و سيا حمايت مي شوند.