Gerdab.IR | گرداب

اطلاعیه شماره یک

تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۸۷

دستگیری تعدادي از متعرضين به حريم خصوصي افراد

باسمه تعالي

با همت و تلاش گسترده سربازان گمنام حضرت مهدي‌عجل‌الله‌تعالي‌فرجه‌الشريف، شبكه‌هاي سازمان يافته‌اي از متعرضين به حريم خصوصي افراد و توليدكنندگان فيلم‌ها و عكس‌هاي مستهجن ايراني به دام افتادند.

افراد مذكور كه مورد حمايت جرياناتي در خارج از كشور بودند، با هدف براندازي نرم، مبادرت به توليد محتواي ضداخلاقي و ضدديني در قالب متن‌هاي داستاني و عكس‌ها و فيلم‌هاي حرمت‌شكنانه مي‌كردند.
براساس مستندات به دست آمده و اقارير صريح متهمان اين پرونده، اين شبكه‌ها قصد داشته‌اند تا از طريق توليد و تدوين فيلم‌هاي سوزاندن قرآن مجيد، متون، عكس‌ها و فيلم‌هاي حاوي اهانت به ساحت پيامبر اعظم‌صلوات‌الله‌عليه‌وآله و ائمه اطهارعليهم‌السلام و شخصيت‌هاي مذهبي و انقلابي، زمينه فروپاشي مقدسات و اخلاق عمومي را فراهم آورند.
 
هم‌چنين اينان با هدف قراردادن كيان مقدس خانواده و فرهنگ حيا و عفت ايراني، اقدام به ترويج افكار و عقايد ضداخلاقي نظير هم‌جنس‌بازي، زناي با محارم و موارد ديگر كه قابليت طرح در افكار عمومي را ندارد، مي‌نموده‌اند.
 
خريد و فروش كودكان به منظور بهره‌برداري جنسي از ديگر اقدامات اين شبكه‌هاي ضدانساني بوده است. بر اساس اسناد موجود، اين افراد در چارچوب طرح‌هايي از پيش‌برنامه‌ريزي شده و به منظور تحقق ناتوي فرهنگي، اقدام به تدوين احاديث و آيات قرآن جعلي و نيز متون متساوي استدلال‌ها فلسفي، تاريخي، اخلاقي و مذهبي كاملاً مغالطه‌آميز و التقاطي كرده‌اند‌‍.
 
با فرو ريختن اعتقادات و باورهاي مخاطبان، قبح اعمال نامشروع در مهمترين ركن نظام اجتماعي يعني خانواده نيز فرو مي ريزد. گردانندگان اين سايت‌هاي مستهجن و پورنوگرافي كه بعضاً در خارج از كشور اقامت داشته‌اند، از طريق نصب دوربين‌هايي در حريم‌هاي خصوصي بعضي خانواده‌ها و يا برخي اماكن عمومي و يا از طريق ربودن يا اغفال دختران و زنان و تجاوز به عنف، مبادرت به ضبط تصاوير آنها و توزيع گسترده در شبكه اينترنت مي‌كردند.

به استناد اعترافات تعدادي از افراد دستگيرشده، به ازاي ارتكاب هر فقره از جرايم مذكور، حمايت‌هاي مالي متنابهي از سوي مديران اصلي اين شبكه‌ها در خارج از كشور در اختيار عوامل آنها در داخل قرار مي‌گرفته است.

اين پروژه شبيخون فرهنگي، پس از بررسي دقيق و فني و بهره‌گيري از روش‌هاي پيشرفته ديده‌باني امنيتي در فضاي اينترنت از سوي سربازان متخصص و گمنام امام زمانعجل‌الله‌تعالي‌فرجه‌الشريف، مورد شناسايي قرار گرفت و سرانجام كليه حاميان مالي، مديران و سرشبكه‌هاي داخلي اين سايت‌ها مورد شناسايي و رديابي قرار گرفته و با الطاف خداوند متعال، اكثر اين عوامل دستگير و تحويل مقامات قضايي شدند.

متعاقباً اطلاعات تكميلي به منظور روشن كردن ابعاد غيرانساني و شنيع فعّاليت‌هاي عاملان اين جنايت‌ها به محضر شريف ملّت مسلمان و انقلابي ايران عرضه خواهد شد.

والسلام عليكم و رحمت‌الله و بركاته