Gerdab.IR | گرداب

تهدید تازه‌ی رژیم صهیونیستی علیه ایران

تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۴

اسرائیل اعلام کرده که خود را برای نبرد سایبری آماده می‌کند و می‌خواهد کمپین سایبری علیه ایران به راه بیندازد.

به گزارش گرداب از سایبربان؛ اخیراً یکی از خبرگزاری‌های غربی در مورد برخی اقدامات اسرائیل برای نبرد سایبری خصوصاً علیه ایران گزارشی منتشر کرده است.

این گزارش با اذعان به اینکه استاکس‌نت علیه ایران توسط اسرائیل به کار رفت و مؤثرترین اقدام در جنگ سایبری ژئوپلیتیکی در تاریخ معاصر به شمار می‌رود، اعلام کرد که استاکس‌نت نمونه‌ی بارزی از قدرت مخرب سلاح‌های سایبری است که تابه‌حال علیه زیرساخت‌های یک کشور به کار گرفته شده است.

در این گزارش همچنین به حملات دوکو (Duqu) و فلیم (Flame) علیه ایران اشاره شده و البته بلافاصله ایران را نیز متهم به حمله علیه شرکت آرامکوی عربستان کرده است و گزارش مذکور این مطلب را خاطرنشان می‌کند که مقامات ایران، آمریکا و اسرائیل را مسئول حمله به وزارت نفت و از کار انداختن پایگاه نفتی می‌دانند.

طبق این گزارش، تحلیل گران اطلاعات سایبری می‌گویند اسرائیل به‌سرعت در حال ایجاد یک گروه از نخبگان جنگجوی سایبری برای پیشگیری از دستیابی ایران به سلاح‌های هسته‌ای است.

همچنین گفته می‌شود که رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های ایران با استفاده از ظرفیت‌های مخرب نفوذ کرده است و می‌تواند در هرزمانی از این ظرفیت‌ها استفاده کند. به‌علاوه این رژیم برای اینکه ایران را تهدید به حمله‌ی سایبری کند، مدعی شده که تصمیم دارد حملات سایبری فلج‌کننده‌ای را با استفاده از نسل بعدی سلاح‌های تهاجمی سایبری به راه اندازد و ممکن است ایران را در یک تاریکی برای مدت طولانی فروببرد.

رژیم صهیونیستی که ادعا دارد خود را برای نبرد سایبری آماده می‌کند، تصمیم دارد جنگجویانی را به‌زودی استخدام کند و آن‌ها را برای واحدهای سایبری اسرائیل مخصوصاً واحد 8200 آماده سازد.