به گزارش گرداب به نقل از باشگاه خبرنگاران،
حدود 300میلیون کاربر جهانی توئیتر همواره با محدودیت در ارسال پیام های
خصوصی مواجه بودند و توئیتر به منظور سهولت استفاده کاربران از این شبکه
اجتماعی اقدام به حذف محدودیت 140 کاراکتری خود در پیام های خصوصی کرد.
این
سایت در رقابت با شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای پیام رسان دیگر همچون
فیس بوک و واتس اپ اقدام به اصلاح محدودیت های پیام رسانی خود کرد زیرا این
شرکت های رقیب سرمایه گزاری ویژه ای بر قابلیت پیام رسانی خود کرده اند.
با
این وجود توئیتر معتقد است که همچنان محدودیت ارسال توئیت با 140 کاراکتر
پابرجا باشد و در حال حاضر برنامه ای برای افزایش ظرفیت کاراکترهای پست های
توئیتری در نظر نگرفته اند.
اوایل سال جاری
توئیتر ویژگی چت گروهی را به قابلیت های خود اضافه کرد، مسئولین توئیتر در
نظر دارند تا فضای این شبکه اجتماعی را به یک فضای گفتگوی دوستانه و
خودمانی نزدیک کنند تا بتوانند جذابیت های بیشتری برای مخاطبان ایجاد کنند.