Gerdab.IR | گرداب

جندالشیطان دستگیری اعضای خود را تایید کرد

تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۸۹

در حالی که معاون امنیتی وزیر کشور از شناسایی و دستگیری تعدادی از عوامل مرتبط با اقدام تروریستی زاهدان خبر داد، گروهک تروریستی جندالشطیان ناخواسته دستگیری اعضای مرتبط با خود را تایید کرد.

به گزارش گرداب علي عبداللهي روز شنبه در گفتگو با ايرنا با اعلام اينکه تعدادي از کمک کنندگان به عوامل انتحاري جنايت زاهدان شناسايي و تعدادي هم دستگير شده اند، گفت: شناسايي افرادي که به نوعي کمک کننده به عوامل انتحاري بوده اند، همچنان ادامه دارد.

معاون وزير کشور اظهار داشت: وابستگي افرادي که اين عمليات تروريستي را در مسجد جامع زاهدان انجام دادند به گروهک ريگي تقريبا براي ما محرز است.

زاهدان پرس گزارش داد، در حالی که معاون امنیتی وزیر کشور روز گذشته این خبر را اعلام کرده است، جندالشیطان چند روز قبل از اعلام  رسمی این دستگیری ها، با صدور بیانیه ای از دستگیر شدن افرادی به دست دستگاه های امنیتی خبر داده بود و ناخواسته دستگیری اعضای مرتبط با خود را تایید کرد.

این در حالیست که طبق روال گذشته پس از هر عملیات تروریستی تعداد زیادی از یاران گروهک جندالله در داخل ایران نیز شناسایی و دستگیر شده اند. این گروهک تروریستی با پیش بینی این موضوع سعی کرد، با صدور یک بیانیه آن هم چند روز قبل از اعلام رسمی دستگاه های امنیتی ایران، مدعی شود دستگیر شدگان مردم عادی هستند و به این گروهک ربطی ندارند.

جندالشیطان در بیانیه خود آورده است: "رژیم جوانان بی دفاع بلوچ را دستگیر نموده و احتمال می رود تعدادی از این جوانان به اتهامات واهی و پس از اعترافات دیکته ای اعدام شوند."