Gerdab.IR | گرداب

رقابت برند هاي جديد گوشي تلفن همراه

تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

كمپاني هاي جديد گوشي تلفن همراه با پيدا كردن حفره هاي بازار اين محصول در حال قد علم كردن در برابر برند هاي معروف تجاري در اين حوزه مي باشند.

به گزارش گرداب از باشگاه خبرنگاران ورود كمپاني هاي جديد در حوزه توليد علم و سخت افزار گوشي تلفن همراه در چند سال اخير روي بازار اين محصول تا حد پايين آوردن شديد قيمت و بالا بردن قدرت سخت افزاري تاثير بسياري داشته است.

چند سالي است كه شركتهاي توليد كننده قطعات موبايل با در پيش گرفتن مسير توليدات بر اساس استاندارد هاي همسان شده بين شركت ها، بازار توليد گوشي تلفن همراه را به سمتي برده اند كه جا براي فعاليت شركت هاي جديد توليد كننده گوشي تلفن همراه حسابي باز شده است. اين روند به اندازه اي بوده كه تعدادي از اين شركت ها در عرض شايد چند ماه از انتهاي ليست به رتبه هاي بالايي از معيار هاي سنجش رسيده اند. براي مثال شركت هواوي در مدت كوتاهي در فروش و توليد به رتبه چهارم بين شركت هاي بزرگ رسيد و  شركت شيامومي هم در توليد سخت افزر هايي با قدرت بالا در حال ربودن گوي سبقت از برند هاي معروف تجاري است.

اما هنوز هم جا براي رقابت آنقدر هست كه ديگر شركت ها با پيدا كردن حفره هاي بازار، خود را به گونه اي در اين مسابقه ي فشرده شركت دهند.
به تازگي هم کمپانی i-life یکی از تولید کنندگان حوزه ابزارهای هوشمند، با نگاهی نو آورانه وارد بازار شده تا محصولاتی با کیفیت و سازگار با محیط زیست و البته با قيمتي پايين تر روانه بازار كند.

رقابت برند هاي جديد گوشي تلفن همراه با قيمت پايين

یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی، گوشی هوشمند Amaze 605 فبلت 15.2 سانتی متری به همراه صفحه نمایش 6 اینچی از نوع IPS با وضوح تصویر 960×540 پیکسل و زاویه دید مناسب و همچنین پشتیبانی هم‌زمان از 2 سیم کارت، می تواند گزینه مناسبی برای کارهای روزمره باشد.

رقابت برند هاي جديد گوشي تلفن همراه با قيمت پايين

این هوشمند i-life، دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک و چرم مصنوعی و خطی استیل در اطراف آن و یک دوربین 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو برای تماس‌های تصویری است.

رقابت برند هاي جديد گوشي تلفن همراه با قيمت پايين

Amaze 605 دارای چیپست هشت هسته‌ای مدیاتک با سرعت پردازش  1/2 GHz  به همراه1 GB RAM DDR III  است و وظیفه گرافیکی آن بر عهده Power VR SGX 544 MP  گذاشته شده است. حافظه داخلی این فبلت 8 گیگابایت است که با استفاده از حافظه‌ Micro SD می‌تواند آن را تا 32 گیگابایت ارتقا داد. کمپانی i-life از سیستم عامل نسخهKitkat4.4  برای Amaze 605  استفاده کرده و در کنار تمام این امکانات، یک باتری 2600 mAh Li-polymer  همیشه در کنار شماست تا از زیبایی‌ها لذت ببرید.

رقابت برند هاي جديد گوشي تلفن همراه با قيمت پايين

این گوشی غول پیکر به زودی با قیمت 150 دلار و يعني حدود پانصد هزار تومان با یک قاب اضافه روانه بازار خواهد شد.