Gerdab.IR | گرداب

بیانیه هکرهای سایت مروج خیانت

تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۴

هکرهایی که با افشای اطلاعات میلیون‌ها کاربر یک سایت مروج خیانت جنجال گسترده‌ای به راه انداخته‌اند از امنیت پایین این سایت خبر می‌دهند.

به گزارش گرداب فارس به نقل از رویترز نوشت، این هکرها به صراحت اعلام کرده اند که سایت اشلی مدیسون امنیت بسیار پایینی داشته و در زمان حمله به آن هیچ کس متوجه موضوع نشده و لذا داده های آن به راحتی سرقت شده است.
 
هکرهای یاد شده که عنوان Impact Team را برای خود انتخاب کرده‌اند می‌گویند به کلید PGP سایت یاد شده دسترسی یافته و آن را هم در معرض دید قرار داده اند.
 
این هکرها در بیانیه ای که همزمان با انتشار تازه ترین مجموعه از اطلاعات خصوصی کاربران منتشر کرده اند مدیران شرکت Avid Life Media که سایت اشلی مدیسون را اداره می کرد، کلاه بردار و احمق توصیف کرده و افزوده اند که همگان می توانند داده های کاربران سایت یاد شده را مشاهده کنند.
 
هکرهای Impact Team تهدید کرده اند که اسامی، تصاویر و محتوای غیراخلاقی مشتریان سایت اشلی مدیسون را در صورت تداوم فعالیت این سایت ها منتشر خواهند کرد. برخی اطلاعات منتشر شده از این سایت نشان می دهد که برخی کارکنان عالی رتبه دولتی آمریکا، انگلیس، کانادا و برخی کشورهای دیگر اروپایی و رژیم صهیونیستی در سایت یاد شده عضویت داشته اند.
 
حجم اطلاعاتی که فعلا در اختیار هکرهای Impact Team است حدود 300 گیگابایت اعلام شده که ایمیل های کارکنان و اسناد داخلی اشلی مدیسون و همین طور اطلاعات متنی و تصویری و چت های کاربران این سایت را در بر می گیرد. هکرها تاکنون 10 گیگابایت از این اطلاعات را منتشر کرده اند.