به گزارش
گرداب، کتاب «الگوی هنجاری رسانه ملی از دیدگاه رهبران جمهوری اسلامی» در تلاش است، بر مبنای مؤلفههای اصلی نظریههای هنجاری رسانهها، الگوی هنجاری رسانه ملی را بر اساس دیدگاههای امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب ارائه دهد.
این کتاب، با حمایت اداره کل پژوهش و آموزش سیما با هدف کاربست شاخصههای دین، اخلاق، امید و آگاهی و تجلی رسانهای آن در جامعه و نهاد خانواده، توسط دانشگاه امام صادق(ع) چاپ و منتشر شد.
در این اثر که توسط علیاصغر ترکاشوند، پژوهشگران ادارهکل پژوهش و آموزش سیما و با همکاری ناصر باهنر تألیف شده، تلاش شده تا بر اساس مؤلفههای اصلی نظریههای هنجاری رسانهها و در طراز نظریهپردازی ششگانه اقتدارگرا، لیبرالی، مسؤولیت اجتماعی، کمونیسم روسی، توسعهبخشی و مشارکت دموکراتیک، الگوی هنجاری رسانه ملی بر اساس دیدگاههای امام خمینی (ره) و حضرت آیتالله خامنهای ارائه شود.
منبع: خبر آنلاین