Gerdab.IR | گرداب

کولری برای گوشی های هوشمند

تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۴

موبایل های امروزی آنقدر پیشرفته شده اند که نیاز به پردازنده های قوی دارند و قطعا این پردازش ها دمای گوشی را بالا می برند.

به گزارش گرداب از باشگاه خبرنگاران تلفن های همراه به دلیل پردازش سریع و گنجایش بسیار کمی که دارند با کمی کار کردن وابسته به نوع گوشی کم یا خیلی زیاد داغ می کنند و یکی از دلایل عمده آن هم برنامه های بک گراند هستند.

در این گزارش چگونگی کار کرد برنامه Cooler Master را به شما آموزش می دهیم، تا درجه دمای تلفن همراه خود را کاهش دهید و از آسیب های جدی و جبران ناپذیر آن جلوگیری کنیم.


کولری برای گوشی های هوشمند+ دانلود


توجه اصلی این برنامه به اپلیکیشن های پر مصرف و خطر آفرینی است که ممکن است با بالا بردن بیش از حد دما موجب آسیب رساندن به باتری، و در پی آن پردازنده و … شده و در نهایت خطری شاید غیر قابل جبران برای شما باشند. این نرم افزار، با کنترل برنامه ها دیگر، مصرف CPU را کاهش داده و دمای تلفن همراه شما به صورت خودکار پائین می آورند.


کولری برای گوشی های هوشمند+ دانلود


وقتی مصرف بالا می رود و پردازنده از اکثر قدرتش استفاده می کند، این عمل منجر به داغ شدن گوشی می شود. برنامه هایی که در پس زمینه برای مدت طولانی از سی پی یو استفاده می کنند از عوامل اصلی این اتفاق هستند.


Cooler Master چگونه کار می کند؟
این برنامه به طور متناوب، میزان cpu مصرفی را کنترل می کند و برنامه های پر مصرف را نیز شناسایی می کند و شما را قادر می سازد آن ها را پاک نمایید.


کولری برای گوشی های هوشمند+ دانلود


راهکار چیست؟

هنگامی که از برنامه های عجیب و غریب و بسیار پیچیده، استفاده می کنید یا ویدئویی تماشایی می کنید یا تلفن تان در حال شارژ است اتفاق عجیبی نیست. در این حالت تنها کافی است تلفن را در جایی بگذارید و منتظر بمانید تا خنک شود.