Gerdab.IR | گرداب

"فاتح" فضای مجازی را هم فتح کرد!

تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۴

رونمایی از موشک فاتح 313 علاوه بر بازتاب‌های گسترده در رسانه‌های تصویری و مکتوب دنیا فضای مجازی را هم تحت تأثیر خود قرار داد.

به گزارش گرداب باشگاه خبرنگاران از همزمان با 31 مرداد بار دیگر برگ زرینی بر تاریخ پرافتخار صنعت دفاعی کشورمان افزوده شد. این بار فرزند برومند دیگری در خانواده موشکی ایران به دنیا آمد.

صرف نظر از انعکاس خبر رونمایی موشک بالستیک فاتح 313 در رسانه‌های تصویری و مکتوب،فاتح ایرانی توانست فضای مجازی را هم فتح کند! و عکس‌ها و تحلیل‌های این دستاورد غرورآفرین صنایع موشکی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از پایگاه‌های خبری آنلاین تا شبکه‌های اجتماعی را پر کرد.


کاربران ایرانی با انتشار مطالب و عکس‌های مرتبط با این دستاورد ارزشمند، قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را این بار در فضای مجازی به رخ حریفان کشیدند. به عنوان نمونه کاربران ایرانی "اینستاگرام" با قرار دادن عکس‌ها و مطالب مربوط به این سلاح پیشرفته و ارتباط دادن پست‌های خود به هشتگ‌های مربوطه مانند"موشک#، فاتح_313#، اقتدار#"توانستند فضای این شبکه اجتماعی را تحت تأثیر خبر رونمایی از این سلاح قدرتمند قرار دهند.



کاربران "فیس بوک"و "توئیتر" نیز در این خصوص پست های فروانی از این دستاورد افتخارآمیز کشورمان را در فضای این دو شبکه مجازی قرار دادند.نکته جالب توجه در این مورد مطالب منتشر شده‌‌ از سوی کاربران عرب زبان این دو شبکه اجتماعی بود.




بدون شک بازتاب گسترده خبر دستاوردهای ارزشمند دانشمندان عزیز کشورمان در تمامی حوزه ها از جمله صنایع دفاعی در شبکه های اجتماعی، علاوه بر نشان دادن توانایی بالای ایرانیان در عرصه‌های گوناگون علمی به ویزه حوزه نظامی،می‌تواند از یک محصول دفاعی یک سلاح قدرتمند در فضای مجازی بسازد.

سلاحی که با انتشار خبر آن نمایشی از توانمندی ملت ایران را در فضای سایبر به رخ دشمنان کشیده و نشان می دهد ملت ایران به دستاوردهای نظامی فرزندان خود تا چه حد توجه داشته و به آنها افنخار می‌کنند.