حسابهای کاربری فیلم «محمد رسول الله(ص)» در شبکههای اجتماعی همزمان با آغاز اکران این فیلم در ایران فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.
این فیلم در شبکههای ایرانی آپارات، کلوب و لنزور حساب تأیید شده به زبان فارسی (muhammadmovie) دارد و در شبکههای اجتماعی فیسبوک (MuhammadMovie2015)، اینستاگرام (muhammadmovie)، توییتر (MuhammadMovie) و گوگل پلاس (۱۱۸۲۷۸۹۹۱۹۵۳۹۶۸۸۹۲۰۵۳) به زبانهای فارسی، انگلیسی و عربی اطلاعرسانی میکند.
هویت این حسابهای کاربری در پایگاه اطلاعرسانی رسمی این فیلم (mohammadmovie.com) هم به تأیید رسیده است.
این فیلم سینمایی به کارگردانی مجید مجیدی به مدت ۲ ساعت و ۵۸ دقیقه همزمان با ولادت امام رضا(ع) اکران خود را در سطح کشور آغاز میکند و پس از آن اکرانهای بینالمللی آن همزمان با جشنواره مونترال انجام خواهد شد.