Gerdab.IR | گرداب

ورود BAE Systems به سنگاپور

تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۴

شرکت تجهیزات نظامی بریتانیایی بی اِی ای سیستمز (BAE Systems) محصولات امنیت سایبر بر پایه‌ی رایانش ابری را در سنگاپور وارد کرد.

به گزارش گرداب از سایبربان؛ شرکت سازنده‌ی تجهیزات نظامی BAE Systems از ورود محصولات امنیت سایبر خود که بر پایه‌ی رایانش ابری است، به سازمان‌های بازرگانی سنگاپور خبر داد. پیش از این شرکت خدمات خود را وارد کانادا نیز کرده بود. همچنین این شرکت محصولات خود را در بیش از 5500 سازمان در سراسر دنیا ارائه می‌دهد. به‌علاوه BAE Systems در 15 سازمان در کشورهای آسه‌آن (ASEAN) یا همان انجمن ملل جنوب شرقی آسیا مانند استرالیا، مالزی و فیلیپین، فناوری‌های خود را عرضه کرده است.

با توجه به اینکه برخی از حملات سایبری با یک ایمیل شروع می‌شود، شرکت مذکور مدعی شده است که با بکارگیری محصولاتی بر پایه‌ی رایانش ابری می‌تواند در برابر تهدیدات سایبری به افراد کمک کند؛ مانند محصول "EPS" که برای حفاظت از ایمیل‌ها استفاده می‌شود و تولید همین شرکت است.

لازم به ذکر است یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که بخش تجاری کشورها با آن روبه‌رو است، کارمندانی هستند که داده‌های یک سازمان یا شرکت را نشت می‌دهند؛ اما BAE Systems مدعی است که با خدمات جلوگیری از تهدیدات خود این مشکل را حل می‌کند.

این نکته را نیز باید افزود که شرکت BAE Systems در عرصه‌ی سایبری در چهار بخش فعالیت می‌کند: امنیت سایبر، جرائم مالی، جمع‌آوری اطلاعات و مبادلات دیجیتال. همچنین این شرکت، سازمان‌های دولتی را به استفاده از محصولات خود برای حفاظت از سامانه‌های حیاتی و شرکت‌های اطلاعاتی تشویق می‌کند.