Gerdab.IR | گرداب

مایکروسافت وارد بازار امنیتی می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۴

شرکت مایکروسافت قرار است تا به‌زودی راهکارهای امنیتی همراه را برای سطوح تجاری عرضه کند و این طرح را در قالب ساختار EMS خود که پیش‌ازاین معرفی کرده بود روانه بازار سازد.

به گزارش گرداب از سایبربان؛ شرکت مایکروسافت قرار است تا به‌زودی راهکارهای امنیتی همراه را برای سطوح تجاری عرضه کند و این طرح را در قالب ساختار EMS خود که پیش‌ازاین معرفی کرده بود روانه بازار سازد.
 
روز سوم ماه سپتامبر بود که شرکت مایکروسافت اقدام به معرفی ساختار ویژه‌ای در بازار تایوان کرد که EMS نام داشت. این عبارت مخفف عبارت Enterprise Mobility Suite است و در حقیقت یک بسته نرم‌افزاری محسوب می‌شود.
 
این بسته نرم‌افزاری موجب می‌شود تا بنگاه‌های کسب‌وکاری که مجبور به صدور اجازه استفاده از تلفن‌های همراه توسط کارمندان خود هستند بتوانند از داده‌های خود در مقابل حملات امنیتی و نفوذهای غیرقانونی محافظت کنند.
 
این بسته نرم‌افزاری از نسخه پرمیوم آزور بهره خواهد برد و به همین دلیل نیز می‌تواند کاربران را بر اساس جزئیات طبقه‌بندی‌شده شناسایی کرده و میزان دسترسی هر کاربر به اطلاعات را به مجوزهای صادرشده برای او محدود نماید.
 
این بسته به ساختاری مجهز است که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا تمامی کامپیوترها و تلفن‌های همراه موجود در شبکه خود را به‌صورت لیستی تهیه کرده و تنها اجازه اتصال به شبکه شرکت را برای آنها فراهم سازند.
 
همچنین EMS مایکروسافت به یک کیت توسعه نرم‌افزاری جهت مدیریت سرورهای آزور مجهز است تا مدیران بنگاه‌های اقتصادی بتوانند پس از خرید آن، کاربری‌های خاص خود را بر روی آن تعریف کنند