Gerdab.IR | گرداب

در پی فاجعه منا:

آیا واقعا سفر رئیس جمهور ناتمام ماند؟!

تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۴

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان قصد دارد بعد از سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل سفر خود را نیمه کاره گذاشته و به ایران باز می گردد.

گروه شبکه های اجتماعی گرداب: حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان که برای حضور و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده بود پس از سخنرانی سفر خود را نیمه کاره گذاشته و برای استقبال از پیکر حجاج جاناخته در حادثه منا به ایران باز می گردد. این خبر را صفحه اینستاگرام منتسب به روحانی منتشر کرده است. در این صفحه آمده است:

«نيمه تمام گذاشتن سفر #نیویورک و بازگشت به #تهران پس از ارائه سخنرانى در مجمع عمومى سازمان ملل متحد جهت حضور در مراسم استقبال از پیکر حجاج ايرانى جان باخته در حادثه دلخراش #منا»

سفر رئیس جمهور ناتمام ماند!


جهان نیوز در این باره نوشت:

انتشار این خبر در حالی بود که خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ظهر روز یکم مهرماه از پنج روزه بودن سفر رئیس جمهور خبر داده بود. با توجه به خبر ایرنا، از ابتدا هم بنا بر این بوده است که رئیس جمهور سفرش در روز دوشنبه به پایان برسد.

توجه به این موضوع نشان می دهد که به واقع سفر رئیس جمهور آنچنان هم نیمه تمام نمانده است و بنا بوده وی در همین تاریخ به کشور بازگردد.