Gerdab.IR | گرداب

واعظی به اختتامیه تلکام می رسد؟

تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۴

وزیر ارتباطات در هفته‌های گذشته اخبار مربوط به سفرش به آمریکا را تائید نکرد، این در حالی است که در جریان برگزاری بزرگترین رویداد نمایشگاهی مخابرات کشور وی در هیأتی ۴ نفره همراه با رئیس جمهور عازم نیویورک شد.

به گزارش گرداب از فارس، دومین روز از نمایشگاه ایران تلکام 2015 در غیاب وزیر ارتباطات در حالی سپری شد که نقش شرکت‌های زیرمجموعه و مدیران این وزارت در نمایشگاه پررنگ بود.
 
وزیر ارتباطات پنج‌شنبه هفته گذشته در یک هیأت 4 نفره همراه رئیس جمهور به نیویورک سفر کرد. حدود 2 هفته پیش شنیده شد که وزیر ارتباطات برای مذاکره با شرکت‌های آمریکایی قصد سفر به این کشور را دارد.
 
همچنین شنیده شده بود که وی یکی از فعالان بخش خصوصی که در این دوره مراودات نزدیکی با وزارتخانه پیدا کرده است را همراه خود خواهد برد.
 
پس از این اخبار بود که محمود واعظی در حاشیه یک همایش در پاسخ به سؤال خبرنگاران در این باره گفت که به آمریکا سفر نمی‌کند و قصد سفر به این کشور را نیز ندارد اما اکنون وزیر ارتباطات رئیس جمهور را در نیویورک همراهی می‌کند.
 
همراه احتمالی وزیر از بخش خصوصی در سفر به آمریکا نیز در افتتاحیه تلکام سخنرانی کرد. گفته شده که برای سفر به آمریکا به او ویزا نداده‌اند اما غیبت وزیر ارتباطات در تلکام امسال با غیبت او در الکامپ پارسال متفاوت بود. زیرا در الکامپ سال گذشته تا آخرین روز نمایشگاه هیچ‌یک از مدیران این وزارت در نمایشگاه حضور پیدا نکردند اما امسال مدیران و معاونان وزارت ارتباطات تلاش زیادی دارند تا جای خالی وزیر را پر کنند و حضور فعال روابط عمومی وزارت ارتباطات در مراسم افتتاحیه و آغاز نمایشگاه مؤید این مطلب است.
 
امروز تلکام در حالی به سومین روز برگزاری وارد می‌شود که شنیده شده وزیر ارتباطات در روز چهارم و اختتامیه نمایشگاه به ایران بازخواهد گشت و خود را به تلکام می‌رساند.