Gerdab.IR | گرداب

تلفن هوشمند BlackPhone 2 معرفی شد

تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۴

تلفن هوشمند BlackPhone2 با قابلیت‌های پیشرفته‌ی حفظ حریم خصوصی و امنیتی معرفی و عرضه شده است.

به گزارش گرداب از سایبربان؛ اخیراً نسل جدید تلفن هوشمند بلک فون با نام بلک فون 2 (BlackPhone2) معرفی شد. تلفن هوشمند BlackPhone2 توسط شرکت سوییسی سایلنت سیرکل (Silent circle) ساخته شده است.

این تلفن هوشمند از سطح امنیتی بالایی برخوردار است و برای افرادی که نمی‌خواهند مکالمات و پیام‌های آن‌ها رصد شود مفید خواهد بود و حریم خصوصی کاملی را برای کاربر خود فراهم می‌کند. سیستم‌عامل این تلفن هوشمند نمونه‌ای تغییر یافته از اندروید به نام «PrivatOS» است. این سیستم‌عامل بهبود داده شده تا امنیت کاربرها را بهتر از قبل تأمین کند و در زمینه‌ی اجازه‌ی دسترسی و نصب به نرم‌افزارها بهتر عمل می‌کند.

در صورتی که هر دو طرف مکالمه از این تلفن هوشمند استفاده کنند حداکثر امنیت و حریم خصوصی تأمین می‌شود. در زمانی که با استفاده از BlackPhone2 تماسی بر قرار شده یا پیامکی ارسال می‌شود، این مکالمه یا پیام با استفاده از خدمات ابری شرکت سایلنت سیرکل رمزنگاری شده و به مقصد ارسال می‌شود. این پیام رمزنگاری شده را تنها به کمک یک BlackPhone2 دیگر می‌توان شنید یا آن را خواند.

تلفن هوشمند BlackPhone2 از سخت‌افزار قدرتمندی نیز بهره می‌برد. این تلفن هوشمند از نمایشگری 5.5 اینچی، 3 گیگابایت رم، دوربین 13 مگاپیکسلی و پردازنده‌ای 8 هسته‌ای  استفاده می‌کند.

این تلفن در حال حاضر تنها در آمریکای شمالی و با قیمت 799 دلار به فروش می‌رسد.