Gerdab.IR | گرداب

فرزندخواندگی تحمیلی به یک حاجی بوشهری!

تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۴

انتشار عکس یادگاری یک زوج بوشهری با کودکی سیاه‌پوست شایعه‌ای عجیب را برای این زوج رقم زد که با گذشت زمان بالاخره واقعیت ماجرا مشخص شد.

به گزارش گرذاب از گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی، مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

**شایعه**

بتازگی تصویری از یک زوج بوشهری توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که ادعا می‌کند این زوج  سرپرستی یک پسربچه آفریقایی که پدر و مادر خود را در فاجعه منا از دست داده بر عهده گرفته‌اند، براساس این مطلب کذب این مرد در چند روز اخیر به عنوان یک قهرمان در شبکه‌های اجتماعی معرفی می‌شود.




**واقعیت**

انتشار عکس یادگاری این زوج بوشهری با کودکی سیاه‌پوست موجی از ابراز احساسات بی‌سرانجام را متوجه این زوج کرده بود که اما با گذشت زمان بالاخره واقعیت ماجرا مشخص شد.

*این فقط یک عکس یادگاری است!

براساس پیگیری‌های انجام شده توسط خبرنگار فارس، این زوج از کاروان استان بوشهر با شماره 16133 هستند و به گفته عبدالرسول میگلی نژاد مدیر کاروان این زوج این عکس جلوی در یکی از هتل‌های عربستان سعودی گرفته شده و این زوج این کودک را به فرزندخواندگی قبول نکرده‌اند.

*ورود و خروج از کشورها دارای شرایط و قوانین خاصی است!

مهدی صداقت جانشین مدیر حج و زیارت استان بوشهر نیز امروز فرزند خواندگی کودک آفریقایی از سوی زوج بوشهری را تکذیب کرد. وی همچنین یادآور شد که: «ورود و خروج از کشورها دارای شرایط و قوانین خاصی است و با مطالب مطرح شده در شبکه های اجتماعی در خصوص فرزندخواندگی یادشده منافات دارد».