Gerdab.IR | گرداب

تا دو سال دیگر؛

تجهیز 50 درصد سازمان‌ها به ویندوز 10

تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۴

مرکز تحقیقاتی گارتنر نیمی از سازمان‌های جهان تا سال ۲۰۱۷ میلادی به سیستم عامل ویندوز ۱۰ مجهز می‌شوند و همین امر موجب محبوبت ویندوز 10 خواهد شد.

به گزارش گرداب؛ مرکز تحقیقاتی گارتنر به عوامل مختلفی اشاره کرد و در مورد سازگاری هرچه سریع‌تر با ویندوز در سازمان‌ها به قرار زیر توضیح داد: تاریخ خاتمه پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز ۷ مایکروسافت ژانویه ۲۰۲۰ است؛ سازگاری خوب با ابزارها و دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ۷، و روی آوردن به نسل جدید محصولات از جمله رایانه‌های چندکاربری و ما پیش‌بینی می‌کنیم برای سازمان‌ها میزان سازگاری با آخرین نسخه از سیستم عامل مایکروسافت نسبت به زمانی که شش سال قبل ویندوز ۷ وارد بازار شده بود بسیار سریع‌تر است.

گارتنر گفت: بسیاری از سازمان‌ها پیش‌بینی کردند که در نیمه نخست سال ۲۰۱۶ میلادی به سیستم عامل ویندوز ۱۰ مجهز می‌شوند. احتمال می‌رود نیمه دیگر سازمان‌ها که این سیستم عامل را در اختیار نمی‌گیرند، در سال ۲۰۱۷ میلادی به این سیستم عامل مجهز شوند.

50 درصد سازمان‌ها به ویندوز 10 مجهز می‌شوند

نتایج اولیه نشان می‌دهد ویندوز ۱۰ در جریان سازگاری با رایانه‌های شخصی نسبت به ویندوز ۷ و ۸ سرعت بیشتری داشته است. البته باید گفت ویندوز ۱۰ برای بسیاری از کاربران به صورت رایگان ارائه می‌شود.