Gerdab.IR | گرداب

وبلاگ "گامی به سوی بصیرت"

عزت و ذلت ورای دو نگاه

تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۸۹

وقتی نگاه غرورانگیز و عزتمندانه "سردار وحیدی" و نگاه سردرگم و ذلیلانه "بنیامین نتانیاهو" را، در اخبار سایت بی‌بی‌سی فارسی دیدم، ناخودآگاه یاد اتفاقات سال گذشته افتادم و احساس کردم این بیچاره‌ها حق داشتند نگران باشند!

گرداب- روز بیست و نهم مرداد سال ۱۳۸۸، یعنی درست یک سال پیش در همین روزها بود که دکتر "احمدی نژاد"، اعضای کابینه دهم را به مجلس معرفی کرد و "سردار احمد وحیدی" به عنوان وزیر دفاع پیشنهاد شد.

یادم هست که آن روزها رسانه‌های غربی بحث تحت تعقیب بودن سردار وحیدی توسط اینترپل را پیش کشیدند و به این بهانه "نگرانی" خودشان از انتخاب ایشان برای این سمت را نشان دادند.

دقیقاً یک سال پس از معرفی سردار وحیدی به عنوان وزیر دفاع و در روزهایی که دوباره سناریوی نخ نما حمله نظامی به ایران روی میز قرار گرفته، وب سایت بی‌بی‌سی فارسی در دو خبر جداگانه با عنوان‌های "آمریکا، وزیر دفاع ایران را تحریم کرد" و "حمله اسرائیل به ایران به جنگ طولانی می‌انجامد"، عکس‌هایی از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی منتشر کرد که دیدن این عکس‌ها در کنار هم خالی از لطف نیست:

 



وقتی نگاه غرورانگیز و عزتمندانه "سردار وحیدی" و نگاه سردرگم و ذلیلانه "بنیامین نتانیاهو"  را، در اخبار سایت بی‌بی‌سی فارسی دیدم، ناخودآگاه یاد اتفاقات سال گذشته افتادم و احساس کردم این بیچاره‌ها حق داشتند نگران باشند!

معادله پیچیده ای نیست:

 غرب ایران را مجدداً به حمله نظامی تهدید می‌کند.

- حضرت آقا می‌فرمایند: «بعید است آنها این حماقت را انجام دهند.»

- سردار نقدی می‌گوید: «لحظه شماری می کنیم تا کشورهای سلطه‌گر دست از پا خطا کنند.»

- سردار وحیدی خبر آزمایش موشک قیام ۱ را می‌دهد و می‌گوید: «امروز تسلیحاتی که نیروهای مسلح بخواهند و ما نتوانیم بسازیم وجود ندارد.»