Gerdab.IR | گرداب

فعالسازی رایگان پیامک انبوه برای آژانس‌های مسافرتی

تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۴

ارائه‌کننده سرویس پیامک اینترنتی شماره تلفن ثابت، طرح فعالسازی رایگان سامانه پیامکی ۰۲۱ و ۰۲۶ را ویژه آژانس‌های مسافرتی در نظر گرفته است.

به گزارش گرداب، کلیه دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی استان‌های تهران و کرج می‌توانند طی بهمن‌ماه با مراجعه به سایتAsanak.ir نسبت به فعالسازی اعتباری سرویس پیامک اینترنتی شماره تلفن ثابت خود به‌صورت رایگان اقدام نموده و با شرایط ویژه از سامانه ارسال و دریافت پیامک انبوه اینترنتی و امکانات این سرویس بهره‌مند شوند.

سرویس ارسال پیامک با شماره تلفن ثابت این امکان را به مشترکان می‌دهد تا با شماره تلفن ثابت خود و با پیش شماره 021 و 026 در هر ساعت از شبانه‌روز و از هر کجای دنیا  به ارسال و دریافت پیامک بپردازند.

از مزایای این سامانه می‌توان به سرعت و کیفیت بسیار بالای ارسال، عدم اشغال شدن خط تلفن، پاسخگوی خودکار پیامکی (Auto reply)، بانک شماره‌های متنوع، ارائه وب سرویس (API)، سرویس ارسال پیامک به ایمیل (sms2email) و ارسال ایمیل به پیامک (email2sms)، فعالسازی هم‌زمان چند شماره روی یک پنل، گزارش‌گیری آنلاین گرافیکی، دفترچه تلفن و خرید اعتبار آنلاین پیامک اشاره کرد.