Gerdab.IR | گرداب

گوگل ارث کجاها را سانسور می‌کند؟

تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

برخی نقاط که به هیچ دلیلی در نرم افزار Google Earth سیاه شده‌اند،امکان دارد به نحوی به موجودات فضایی مرتبط باشد.

به گزارش گرداب، طرفداران فرضیه‌های موجودات فضایی در جدیدترین اظهارات خود عنوان کرده‌اند که برخی نقاط که به هیچ دلیلی در نرم افزار Google Earth سیاه شده‌اند،امکان دارد به نحوی به موجودات فضایی مرتبط باشد. 

گفتنی است، نقشه‌ها در نرم افزار Google Earth بنا به خواست صاحبان املاک می‌تواند برای حفظ حریم شخصی افراد بصورت پیکسلی نمایش داده شود اما به نظر می‌رسد مسئولان گوگل به عمد نمی‌خواهند مردم عادی برخی نقاط را ببینند.
 
مناطقی از جهان که مقامات گوگل نمی‌خواهند شما آنها را ببینید + تصاویر
بررسی‌ها نشان می‌دهند، کارشناسان این مناطق را شهرهای مخفی و حتی محل اختفای موجودات فضایی و حتی محل استقرار بشقاب پرنده می‌دانند. 

تا به حال بسیاری از مراکز نظامی، پالایشگاه‌ها و حتی محل استقرار ناوگان هوایی ایالات متحده از روی نقشه Google حذف شده‌اند.

مناطقی از جهان که مقامات گوگل نمی‌خواهند شما آنها را ببینید + تصاویر
این سایت به طور مشترک توسط نیروی هوایی ایالات متحده، نیروی دریایی ایالات متحده، دانشگاه آلاسکا و آژانس تحقیقات پیشرفته پروژه‌های دفاعی (PARPA) احداث شده است. 

همچنین در کشور روسیه نیز مناطق وسیعی وجود دارد که در مرز با آلاسکا است و از روی نقشه‌ها به طور عمدی حذف شده است. 

در سال 1986 شایعاتی مبنی بر وجود شهرستان هایی با هزاران سکنه در این مناطق از روسیه فاش شد که البته مقامات روسی هیچ وقت صحت این ادعا را تایید نکردند.

کارشناسان معتقد هستند دلایلی چون مسائل سیاسی،‌نظامی و همینطور اسراری که دولت‌ها تمایل دارند از چشم مردم پوشیده شود در ایجاد نقاط تاریک در نقشه گوگل موثر است.