Gerdab.IR | گرداب

حمله به دومین سازنده نظامی جهان

تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۴

هکرها سالانه بیش از صدبار، شرکت BAE انگلستان را مورد تهاجم قرار می‌دهند. این شرکت، دومین سازنده تجهیزات دفاعی در دنیا، بعد از لاکهید مارتین است.

به گزارش گرداب، این غول بزرگ دفاعی اروپا، مدعی شده است که اغلب این حملات، با پشتوانه دولتی انجام می‌شود. مسئولین امنیتی این شرکت مدعی هستند تقریباً دو بار در هر هفته، حملات پیچیده و مداومی، این شرکت را هدف می‌گیرد که اغلب آن‌ها، با هدف سرقت اطلاعات محرمانه و دفاعی این شرکت بزرگ اروپایی انجام می‌شود.

بی ای ای سیستم، معتقد است که هکرها در هر سال، حداقل صدبار شانس خود را برای نفوذ به شبکه این شرکت امتحان می‌کنند، هکرهایی که تماماً پشتوانه دولتی داشته و تلاش می‌کنند که اطلاعات مهمی را از این شرکت به سرقت ببرند.

کوین تیلور (Kevin Taylor)، رییس شرکت Applied Intelligence، از شرکت‌های وابسته به شرکت BAE انگلستان دراین‌باره گفت:«پشت هر حمله سایبری، یک انسان واقعی و یک شیوه عملیاتی قرار دارد. درک تهدیدات و چگونگی مبارزه با آن‌ها، بهترین شیوه دفاع در برابر آن‌ها است.

دکتر آدریان نیش (Dr Adrian Nish)، رییس بخش اطلاعات تهدیدات سایبری این شرکت انگلیسی، دراین‌باره می‌گوید:« جرائمی که رخ می‌دهد، بسیار حرفه‌ای انجام می‌شود. ما مشاهده می‌کنیم که جرائم سایبری، به سمت صنعتی شدن پیش می‌رود و ما باید برای رفع این تهدیدات، چاره‌اندیشی کنیم.»