Gerdab.IR | گرداب

رونمایی از دو بازی رایانه‌ای +تکمیلی

تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۸۹

بنا به گفته رئیس سازمان بسیج دانشجویی و فرهنگیان این بازی در مدت 26 روز طراحی و تولید شده که در نوع خود بی سابقه است.

 گرداب- دو بازی رایانه ای "حمله به کاروان آزادی" و "لانه شیطان 2 " رونمایی شد.

موضوع بازی حمله به کاروان آزادی، افشای جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کاروان کمک کننده به مردم غزه است.
 
بنا به گفته رئیس سازمان بسیج دانشجویی و فرهنگیان این بازی در مدت 26 روز طراحی و تولید شده که در نوع خود بی سابقه است.
 
سردار جوکار همچنین افزود: بازی لانه شیطان 2 نیز یکی دیگر از بندها و پروتکل های صهیونیسم جهانی را افشا کرده که در ادامه بازی لانه شیطان 1 تولید شده است.

این دو بازی با حضور سردار جزایری، معاون فرهنگی و تبلیغاتی ستاد کل نیروهای مسلح و سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفان رونمایی شد و قرار است فردا جمعه همزمان با راهپیمایی روز قدس، در دو نقطه میدان ولیعصر و خیایان فلسطین توزیع شود.

تکمیلی:
مهدی جعفری پنجشنبه در مراسم رونمایی از دو بازی رایانه ای به خبرگزاری مهر، گفت: شرکت "کوما" به فراخور اتفاقات سیاسی روز بازیهای رایانه ای را تولید می کند و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. هدف عمده این شرکت که سرمایه های آن از سوی سازمان "سیا" تامین می شود حمله به دین اسلام، ایران اسلامی، عراق و کشورهای حوزه های خلیج فارس است.

مدیر پروژه بازیهای رایانه‌ای با بیان اینکه موتور این بازی رایانه ای UnReal Engine یا UDK است، ادامه داد: موضوع این بازی دستیابی دو جوان به اسنادی در زمینه حمله به کاروان آزادی است. این دو جوان با دستیابی به این اسناد، آن را در اختیار جامعه جهانی قرار می دهند.

جعفری با تاکید بر اینکه 80 درصد این بازی توسط برنامه نویسان کشور اجرایی شده است، اضافه کرد: این بازی جز معدود بازی های رایانه ای است که دارای موسیقی اختصاصی است.

 
منبع: واحد مرکزی خبر