Gerdab.IR | گرداب

ورود به دنیای تمبر روی تلفن همراه

تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۵

به همت شرکت پست ایران تمامی اطلاعات مربوط به تمبر از جمله گالری تمبر، تمبرهای یادگاری، جدول تمبرهای پستی، مشاهیر تمبر ایران، کتب تمبر فارسی، سایت های تمبر ایرانی و سایت های تمبر خارجی در نرم افزاری اندرویدی ارائه شد.

به گزارش گرداب، در راستای گسترش فرایندهای اطلاع رسانی نوین به مشتریان، هوشمندسازی خدمات و معرفی بهینه تمبر به مخاطبان و علاقه مندان، نرم افزار " تمبر" قابل نصب روی تلفن همراه توسط شرکت پست تهیه شد.

این نرم افزار با ابتکار و پیشنهاد مهدی شاه محمدی کارشناس دفتر روابط عمومی شرکت پست طراحی شده است و علاقه مندان می توانند با نصب آن از اطلاعات مربوط به تمبر و تمبرشناسی مطلع شوند.

این برنامه کاربردی روی تلفن های همراه مجهز به سیستم عامل اندروید قابل نصب است.

این برنامه از پنج بخش اصلی تشکیل شده که شامل گالری تمبر، کتابچه تمبر، گزیدگان، واژگان و جستجو می شود.

در بخش "گالری تمبر" کاربران به تمامی تمبرهای مختلف منتشر شده ایران دسترسی خواهند داشت. در این بخش تمبرهای دوره های قاجار، پهلوی اول، پهلوی دوم و جمهوری اسلامی و همچنین تمبرهای جاری به نمایش گذاشته شده است.

همچنین بخش "کتابچه تمبر" اطلاعات کلی در خصوص تاریخچه تمبر، تعریف تمبر، انواع تمبر، روش های چاپ تمبر و روش گرد آوری تمبر را برای کاربران به زبان ساده فراهم آورده است.

در بخش "گزیدگان" نیز جدول تمبرهای یادگاری، جدول تمبرهای پستی، مشاهیر تمبر ایران، کتب تمبر فارسی، سایت های تمبر ایرانی، سایت های تمبر خارجی، معرفی انجمن تمبر ایران دیده شده است.

محمد حسن ترابی مدیرکل روابط عمومی شرکت پست اظهار امیدواری کرد: این خدمت جدید بتواند گامی در جهت شناساندن تمبر به هموطنان به ویژه نسل جوان و معرفی پست هوشمند و نوآور به جامعه باشد.

 وی یادآور شد: علاقه مندان می توانند برای تهیه نرم افزار تمبر آن را از  آدرس الکترونیکی https://cafebazaar.ir/app/com.post.stamp/?l=faبه طور رایگان دانلود کنند.