Gerdab.IR | گرداب

پشتیبانی اندروید ویر از اوت لوک

تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵

مایکروسافت در تازه‌ترین به روزرسانی برای نسخه اندرویدی برنامه ایمیل اوت لوک خود پشتیبانی از دستگاه های مجهز به اندروید ویر را به آن افزود.

به گزارش گرداب به نقل از آندرویدهدلاینز، این به روزرسانی به مالکان ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید ویر امکان می دهد تا ایمیل های اوت لوک را از همین طریق مشاهده کرده و به آنها پاسخ دهند و برای انجام چنین اموری به گوشی یا تبلت خود نیازی نداشته باشند.

کاربران این خدمات نه تنها می‌توانند با استفاده از پیام ها و template های از قبل مشخص شده به دیگران پاسخ دهند، بلکه می توانند پاسخ های خود را به طور شفاهی تنظیم و ارائه کنند.

فایل به روزرسانی برای دسترسی به این خدمات 23.09 مگابایت است و به منزله انتقال از نسخه 2.0.57 به 2.2.0 محسوب می شود. علاقمندان می توانند برنامه یاد شده را از فروشگاه گوگل پلی بارگذاری نمایند. این برنامه با نسخه Android 4.0.3 Ice Cream Sandwich سیستم عامل آندروید و نسخه های بالاتر از آن سازگار است.

اگر چه سیستم عامل اندروید گوشی های همراه و تبلت ها را فتح کرده، اما سیستم عامل آندروید ویر که برای  ساعت های هوشمند طراحی شده چندان محبوبیتی ندارد و سیستم عامل اپل برای ساعت های هوشمند موسوم به WatchOS موفق تر بوده و 61 درصد از بازار جهانی را در اختیار دارد. Pebble OS  و  Tizen دیگر سیستم عامل های رقیب در این زمینه محسوب می شوند.