به گزارش
گرداب به نقل از یونیورسیتی هرالد، تا پیش از این عکاسی از محیط بازیهای ویدئویی با دشواری و با ابزار محدود و دارای کیفیت پایین صورت می گرفت. اما این ابزار قادر به متوقف کردن زمان بازی و عکاسی، شخصی سازی زاویه عکاسی از محیط بازی و تنظیم کیفیت تصویر با استفاده از فیلترهای مختلف پردازشگر است.
دقت و کیفیت بالای تصاویر تهیه شده با Ansel قابل مقایسه با دیگر ابزار بی کیفیت نیست و بدین شیوه حتی می توان تصاویر EXR را با طیف رنگی کامل تهیه نمود و آنها را از طریق گوشی های هوشمند، رایانه های شخصی و هدست های واقعیت مجازی به اشتراک گذارد.
دوربین های سه بعدی Ansel تصویربرداری از جزئی ترین تحرکات در بازی های ویدئویی را ممکن می کنند. هنوز زمان عرضه عمومی این ابزار و هزینه استفاده از آن مشخص نشده است.