Gerdab.IR | گرداب

اعتراف رژيم صهيونيستي به صحت تصاوير ارائه شده نصرالله

تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۸۹

شبكه تلويزيوني المنار با اشاره به خبر تشكيل تيم‌هايي براي تحقيق و بررسي تصاوير ارائه شده دبيركل حزب‌الله، تأكيد كرد: ارتش رژيم صهيونيستي به صحت تصاوير نصرالله درباره ترور حريري اعتراف كرده است.

گرداب- ارتش رژيم صهيونيستي به درستي و صحت تصاوير ارائه شده از سوي حزب‌الله لبنان كه "سيد حسن نصرالله"، دبيركل اين حزب در كنفرانسي مطبوعاتي در ماه گذشته ارائه كرد،‌ اعتراف كرده است.

دبيركل حزب الله لبنان اعلام كرده بود كه اين تصاوير از هواپيماهاي شناسايي ارتش رژيم صهيونيستي بوده است كه مقاومت اسلامي در عمليات كماندوي دريايي در انصاريه به وسیله هواپيماهاي شناسايي لبنان به دست آورده است.

سيد حسن نصرالله تأكيد كرده بود كه مبارزان مقاومت توانستند اين تصاوير را دريافت كرده و طي عملياتي براي يگان كماندوهاي دريايي اسرائيل در منطقه "انصاريه" در جنوب لبنان، كمين‌گذاري كنند و طي آن 11نظامي از يگان نخبه در سال 1997 كشته و عمليات نظامي كه قصد انجام آنرا داشتند، خنثي شد.

بر اين اساس، روزنامه صهيونيستي "معاريو" ضمن اعتراف به صحت اين تصاوير، فاش كرده است كه شعبه اطلاعات نظامي و نيروي دريايي رژيم صهيونيستي تيم‌هايي را براي تحقيق و بررسي تصاويري كه دبيركل حزب‌الله لبنان يك ماه پيش به نمايش گذاشت، تشكيل داده است.

بر اساس اين گزارش، ارتش رژيم صهيونيستي پس از اين عمليات، كميته‌هايي را براي تحقيق درباره اينكه چگونه حزب‌الله لبنان به نقشه آنها پي برده تشكيل داده است.

به گزارش المنار، اين اعتراف صهيونيست‌ها در هر حال، حاكي از آن است كه اين تصاوير هوايي صحيح و غيرجعلي بوده است و از همين روست كه صهيونيست‌ها به عمليات شناسايي چگونگي دستيابي حزب الله به اين تصاوير پرداخته‌اند.

المنار در پايان اين گزارش اين سؤال را مطرح مي‌كند كه آيا اين اعتراف صهيونيست‌ها، قرينه اضافي ديگري به سوي كشف حقيقت و صحت [اسناد حزب الله] نيست.
 
منبع: فارس