Gerdab.IR | گرداب

رقابت 8 اپلیکیشن برتر ایران با 170 کشور

تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

همزمان با برگزاری دور جدید رقابت‌های بین‌المللی WSA، هشت APP برتر ایران به رایگان برای رقابت با آثار حدود 170 کشور جهان به این رقابت‌ها ارسال خواهند شد.

به گزارش گرداب، نماینده WSA در ایران با اعلام این خبر افزود: مطابق زمانبندی رسمی دفتر جهانی WSA، ثبت‌نام APPها برای حضور در رقابت‌های 2016 WSA در ایران نیز آغاز شده است و تا پانزدهم تیر ماه ادامه خواهد داشت.

جشنواره جهانی WSA، زیر نظر سازمان ملل متحد برگزار می‌شود.

امسال نیز ثبت‌نام آثار مستقیماً در سامانه اصلی و به صورت آنلاین و رایگان خواهد بود.

اگر چه اطلاعات و توضیحات در فرم به زبان انگلیسی تکمیل خواهد شد اما از آنجایی که این جشنواره جهانی زیر نظر سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، آثار فارسی نیز بدون ترجمه خود APP می‌توانند در آن شرکت داده شوند. از این رو فرصتی عالی برای تولیدکنندگان برتر محتوای الکترونیکی برای معرفی توانمندیهای خود و ورود به بازارهای جهانی به شمار می‌رود.

بخش مهمی از ارزش آفرینی این رقابت‌ها برای شرکت کنندگان ایرانی، شناخت بهتر دنیا از توانمندی‌های کشور و شرکت‌های برگزیده و به دنبال آن افزایش کارآفرینی، صادرات نرم‌افزاری و موفقیت بیشتر شرکت‌ها و متخصصان ایرانی در ارائه دستاوردهای رایانه‌ای بین‌المللی است.

از این رو از تمام تولیدکنندگان و صاحبان سایت‌های ویژه موبایل و APPها دعوت می شود برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این رقابت‌ها در به آدرس اینترنتی WWW.Wsa.ir که برای سادگی مرحله ثبت‌نام به آدرس مستقیم بین‌المللی فوروارد شده است، مراجعه کنند.

شماره تماس 66120734 در ساعت اداری آماده راهنمایی و پاسخگویی به سوالات احتمالی است.